افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6278 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازدید سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان از مجموعه غذایی کوبودنا(+تصاویر)
11 اکتبر 2021 - 21:18

آیت اله ارمغانی سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از بازرسی های دوره ای توسط این اداره کل شناسایی مشکلات و معضلات در کارگاه های تولیدی و هم اندیشی در راستای برطرف نمودن آنها خواهد بود.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، آیت اله ارمغانی سرپرست این اداره کل به همراه بارزسان کار شهرستان بویراحمد با حضور در مجموعه صنایع غدایی کوبودنا از این کارخانه که شامل کارخانه آرد بشار گستر و بزرگترین مجتمع صنعتی و تولیدی نان های صنعتی می باشد بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این کارخانه قرار گرفت.
آیت اله ارمغانی سرپرست تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از بازرسی های دوره ای توسط این اداره کل شناسایی مشکلات و معضلات در کارگاه های تولیدی و هم اندیشی در راستای برطرف نمودن آنها خواهد بود.
وی افزود: سلامت و امنیت شغلی جامعه هدف و ارتقاء سطح ایمنی در کارگاه از مهم ترین دغدغه های ما و تیم بازرسان کار استان است و در همین رابطه با جدیت نسبت به بازرسی های دوره ای از کارگاه های تولیدی اقدام خواهیم کرد
ارمغانی عنوان کرد: ابزارهای حمایتی متنوعی جهت حمایت از کارگاهای تولیدی از جمله مشوق های بیمه ای، طرح کارورزی و یارانه حقوق و دستمزد وجود دارد که آنها را در اختیار کارگاه های تولیدی مطابق ضوابط قرار خواهیم داد.
وی اظهار داشت: از مهم ترین مزایای بازرسی ادواری کاهش اختلافات احتمالی کارگر و کارفرما و تقویت اعتماد میان طرفین می باشد.
دراین بازدید علاوه بر اینکه  بازرسان کار  مستقیما از تاسیسات وسایت های مختلف این کارخانه بازدید وضمن مشاهده سطوح مختلف ایمنی اقدام به مشاوره ،راهنمایی ها و ابلاغ تذکرات قانونی نمودند وکارشناسان روابط کار نیز از چگونگی اجرای قانون کار مطلع واقدامات لازم را انجام دادند.
گفتنی است این مجموعه جز واحد های موفق استان است که هم اکنون با ظرفیت زیر ۲۰ درصد فعالیت می نماید و با حمایت این اداره کل و تصویب ستاد تسهیل بمنظور کاهش بخشی از مشکلات آن مشمول دریافت یارانه حقوق و دستمزد شده است .

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...