افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
مدیران جهادی پای کار بیایند/مطالبات مردم ممبی اجرایی می شود/پروژه گازرسانی به ممبی فعال است/بی اطلاع از مشکلات مردم نیستم(+تصاویر)
07 اکتبر 2021 - 14:15
سید محمد موحد در جمع مردم ممبی ؛

حجت الاسلام سید محمد موحد در دومین روز از سفر خود به شهرستان بهمئی به بخش ممبی رفت و در بین مردم پاسخگوی مطالبات مردم این بخش بود.

پ
پ

به گزارشات عصرزاگرس،اساسی ترین مشکلات مردم ممبی گازرسانی، راه اندازی سد، نبود آنتن دهی و اینترنت، نبود مرکز دامپزشکی،قطعی های مکرر آب وبرق،تبدیل بخش به شهر، بیکاری و تورم از مهم ترین مشکلات مردم ممبی بود که توسط مردم مطرح شد.

سید محمد موحد در جمع مردم ممبی گفت؛ بزرگ ترین معضل این روزها بحث بیکاری جوانان است و خواسته های عموم مردم بحث اشتغال است و این موضوع در سراسر کشور نمایان است که باید یک فکر اساسی به حال این موضوع شود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ افزود؛ تورم این روزها باعث فشار اساسی به مردم خصوصا قشر مستضعف که تحت پوشش نهاد های حمایتی هستند شده است.

حجت الاسلام موحد عنوان کرد: دولت آیت الله رئیسی به موضوعات ورود کرده امیدوارم این ورود باعث شود مردم این آثار را در زندگی خود ببینند.

وی اظهار کرد:نمایندگان در حد بضاعت تلاش می کنند و سعی دارند با همدلی و هم گرایی که وجود دارد بار این موضوع را از روی دوش مردم کم تر کنند.

سید محمد موحد تصریح کرد: بی اطلاع از مشکلات مردم نبوده و نیستم چون در بین مردم بودم و مدام در وزارت خانه پیگیر هستم.

وی یادآور شد: موضوع سد با اعتباری که تخصیص داده شده بزودی ابلاغ می شود و با سرعت کار اجرایی آن آغاز خواهد شد و خبری خوب برای مردم این منطقه است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ اظهار داشت؛ پروژه گازرسانی فعال است ولی سعی می شود روستایی که توجهی نشده را شناسایی و در چارچوب طرح گازرسانی و اجرایی شود.

وی اشاره ای به بحث آب داشت و افزود: در همه کشور معضل کمبود آب وجود دارد ولی دلیل نمی شود که قطعی مکرر آب را در این بخش داشته باشیم.

موحد گفت؛ شورا مطالبه ها را مکتوب ارائه دهند تا تک به تک و بصورت ویژه پیگیری شود.

وی ابراز کرد؛ این مردم هرچیزی داشتند به پای انقلاب گذاشتند و حق این مردم این نیست باید توجه ویژه به این حوزه شود.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ عنوان کرد: پیگیری هایی در خصوص شهر شدن بخش ممبی داشتم که با وزیر کشور و سایر مسولان چندین جلسه گذاشتم و سعی داریم در همه مناطق خصوصا این جا اجرایی شود.

وی توسعه راه ها را مهم دانست و افزود: جاده های مناطق که مطالبه مهم مردم است و مجموعه راه باید در این راستا کارهای لازم را انجام دهند و مدیر راه باید در موضوع پروژه های خود را در این بخش فعال کند.

سید محمد موحد یادآور شد: سعی داریم کمک مردم باشیم و نگذاریم حق و حقوق مردم ضایع شود.

موحد عنوان کرد: مدیران جهادی پای کار بیایند و وظیفه خود را انجام دهند و بنده هم در این راستا کوتاهی نمیکنم و از مدیران جهادی حمایت می کنم.

وی در پایان ضمن پوزش بابت عدم حضور در بین مردم بخاطر شرایط کرونایی گفت: انشاالله مطالب را طبق اولویت و مکتوب ارائه دهید تا انشاالله نتیجه بهتری حاصل شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...