افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
گزارش عصرزاگرس از سفر یک روزه «سید محمد موحد» به چرام و سرفاریاب (+تصاویر)
22 سپتامبر 2021 - 23:54

سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه در اولین روز از حضور خود و اولین روز هفته دفاع مقدس سفری یک روزه به شهرستان چرام داشت.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، دیدار با خانواده های شهدا،نشست صمیمی با مجموعه سپاه ،بازدید از بیمارستان چرام، فسفات چرام و ورودی های شهرچرام، حضور در روستای دلی باریک و بردیان، سفر به سرفاریاب و دیدار مردمی در مسجد سرفاریاب، نشست با اعضای شورای شهر وبازدید از محور آب حیات برنامه های سفر یک روزه سید محمد موحد بود.

شروع سفر حجت الاسلام موحد دیدار با خانواده شهید اکابری،شهیدان سروش نژاد و خرم زاده به مناسبت هفته دفاع مقدس بود تا مثل همیشه عرض ادارات خود را به شهدا و خانواده شهدا نشان دهد.

سید محمد موحد در این دیدار گفت؛ هفته دفاع مقدس گرامیداشت عزیزانی که برای ملت ایران ،اسلام و انقلاب اسلامی افتخار آفرینی کردند.


نماینده مردم کهگیلویه اظهارداشت؛ حیات امروز ما مدیون جان فشانی ها و رشادت های شهدا است که در عرصه های مختلف جبهه وجنگ از خود ایثار و ازخودگذشتگی نشان دادند.

وی افزود؛ امنیت امروز ما مدیون خون شهداست و نیاز است درهمه شرایط خانواده های شهدا مورد تکریم قرار گیرند.

موحد در ادامه روند پیشرفت بیمارستان چرام را مورد بررسی قرار داد و در نشستی صمیمی با مجموعه سپاه حضور یافت.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ از تلاش های جدی خود جهت پیشرفت سریع و بهره برداری از بیمارستان شهرستان چرام خبرداد.

وی با همراهی مدیران کل صنعت و معدن و برق، فرماندار و جمعی از مسولان در معدن فسفات که روند پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد حضور یافت و در ادامه به روستای دلی باریک رفت تا مشکلات این روستا را بررسی و پیگیری کند.

مقصد بعدی حجت الاسلام موحد بازدید از ورودی های چرام و حضور در بین مردم بردیان بود تا دیدار مردمی در این روستا داشته باشد.

پیگیری مشکلات مردم بصورت تک به تک از مهم ترین برنامه حجت الاسلام موحد در روستای بردیان بوده است.

سید محمد موحد خود را خادم مردم دانست و اظهار کرد؛ همیشه نه بصورت شعاری بلکه عملی در بین مردم بودم و خودم را خادم مردم می‌دانستم و به این نوکری افتخار می کنم.

وی یکی از اولویت های مهم خود را رفع مشکلات مردم و پیگیری امورات در زمینه های مختلف عنوان کرد.

نماینده مردم چرام در ادامه در سرفاریاب حضور یافت تا در مسجد دیدار مردمی داشته باشد و با بازدید از محور آب حیات و حضور در نشست شورای شهر سرفاریاب سفر یک روزه خود را پایان دهد.

محور آب حیات یکی از پروژه های فعال بود که گفته می شود بزودی اجرایی می شود و نقاط حادثه خیز کامل حذف خواهد شد.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در جمع مردم سرفاریاب گفت؛ همواره و بصورت روزانه پیگیر مشکلات مردم حوزه انتخابیه در وزارت خانه ها بودم و هستم.

وی از تلاش های خوب در همه حوزه ها خبرداد و اظهار داشت؛ مبلغ یک میلیارد ازوزارت نفت جهت ورزشگاه سرفاریاب اختصاص دادیم که آماده عملیات اجرایی است.

سید محمد موحد از اعتبار برای جاده بیدک و شیخ هابیل خبرداد و گفت؛ اعتبار این جاده را از حوزه وزارت پیگیری و اختصاص دادیم و طی هفته آینده علمیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وی همچنین از پیگیریهای خود جهت توسعه شبکه برق روستاها و تامین برق برای اکثریت روستاها و توجه به زیرساخت های گردشگری خبر داد.

سید محمد موحد در نشست با اعضای شورا همدلی این مجموعه را ازنکات مهم و ارزشمند جهت خدمت به مردم ذکر کرد.

وی ابراز کرد؛ جهت کمک به مجموعه شورا از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

در این سفر فرمانده سپاه.دادستان چرام، فرماندار،مدیرکل صنعت ومعدن، مدیرعامل برق، معاون مدیرکل راه وشهرسازی،معاون مدیرکل راهداری و برخی از مسولان شهرستانی حضور داشتند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...