افزونه جلالی را نصب کنید. 6 ذو القعدة 1445 Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6301 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
رحمان کاظمی‌نسب اعلام کاندیداتوری کرد
18 مارس 2021 - 0:56

رحمان کاظمی نسب کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دهدشت برای حضور در این دوره از انتخابات رسمأ نامنویسی کرد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، رحمان کاظمی‌نسب کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی شهر دهدشت با رعایت مشی قانون و نیز احترام به سلامتی شهروندان، عصر امروز به صورت غیرحضوری در انتخابات شورای شهر دهدشت ثبت‌نام کرد.

رحمان کاظمی‌نسب پذیرفته شده مقطع دکتری الهیات، دانشجوی رشته حقوق، اخذ مدرک سطح تافل زبان انگلیسی در سال ۱۳۸۹ و سابقه چندین سال تدریس در دانشگاه، مدت ۷ سال فعالیت و خدمت در کمیته امداد امام (ره) دهدشت، دبیر آموزش و پرورش، دارای رتبه برتر مسابقات نهج البلاغه، رتبه برتر مسابقات مفاهیم قرآن کریم و بیش از بیست مقاله و تالیف در حوزه علوم انسانی و اسلامی را در کارنامه خود دارد.

رحمان کاظمی‌نسب پس از ثبت‌نام قانونی خود در انتخابات شورای شهر دهدشت نیز بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، آمده است؛

به نام خداوند بخشنده مهربان

 قبل از هر چیز لازم میدانم، ولادت بزرگ مرد تاریخ، آموزگار شهادت، “حسین وارث آدم” را به رهروان راستین آن زنده جاوید تبریک بگویم. 

اما عزیزان، همانطور که آگاهید:
از زمانی که شاپور، پسر اردشیر ساسانی دست به بنای سرزمین‌مان، بلادشاپور زد تاکنون که قرن‌ها از آن گذشته این شهر، حوادث، تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی را به خود دیده، آنچه مسلم است این که بلادشاپور وسعتی به بلندای تاریخ دارد و نگین درخشان ایران زمین در گذر سلسله حکومت‌های گوناگون بوده، از دلاوری‌های آریوبرزن تا جنگ‌ها و غارت‌های تیمور گورکانی خاطره‌ها به یاد می‌آورد، دوره‌ای که در تاریخ جز خاطره‌ای بیش از آن باقی نمانده. 
در روزگار صفویان شیعی، بلادشاپور دروازه تجاری و مذهبی ایران زمین می‌شود، به گفته  پاره‌ای از مورخان، بعضی شهرهای اروپایی در آن عصر، در حد ده و روستا بوده‌اند.

شهروندان عزیز باید بپذیریم که اکنون هیچ نشانی از آن همه شکوه و عظمت نمی‌بینیم و اگر واقع‌بینانه فکر کنیم در زمینه‌های زیادی به قهقرا رفته‌ایم، اکنون ما نمی‌خواهیم شهرمان را با شهرهای اروپایی مقایسه کنیم، نمی‌خواهیم شهر را با شیراز و اصفهان که قرابت تاریخی و فرهنگی مشترکی دارند  قیاس کنیم، بیاید خودمان را در کنار شهرهای همجوار و هم زبانمان قرار دهیم!

 پر واضح است در تنها چیزی که از دیگران پیشی گرفته‌ایم، بحث تهاجم فرهنگی است و بس! عزیزان بیاید آسیب شناسی کنیم که چرا آن همه عظمت و شکوه را از دست دادیم؟

امید است با یاری همه فرزندان، پدران و مادران‌مان به خود بیاییم و با عزمی راسخ، سعی در بازسازی سیمای واقعی دیارمان داشته باشیم، چرا که معتقدیم “دهدشت یادگار فرهنگ، هنر و تمدن کهن ایران زمین است.” 

” رحمان کاظمی نسب”  ۹۹/۱۲/۲۶

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...