افزونه جلالی را نصب کنید. 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6487 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
   مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند
01 جولای 2024 - 2:02
سرپرست ریاست جمهوری؛

سرپرست ریاست جمهوری ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری و نیز همه دست‌اندرکاران برگزاری موفق این رویداد گفت: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام جمهوری اسلامی ایران به بهترین و شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند.

پ
پ

سرپرست ریاست جمهوری ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری و نیز همه دست‌اندرکاران برگزاری موفق این رویداد گفت: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام جمهوری اسلامی ایران به بهترین و شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند.

به گزارش عصرزاگرس به نقل از ایرنا، محمد مخبر عصر یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ در جلسه هیات دولت، ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، تصریح کرد: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام جمهوری اسلامی ایران به بهترین و شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند.
سرپرست ریاست جمهوری همچنین با تأکید بر ضرورت تداوم همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها با وزارت کشور برای برگزاری موفق مرحله دوم انتخابات، از نامزدها و اعضای ستادها، حامیان و اطرافیان آنها نیز خواست رعایت اخلاق را سرلوحه فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار دهند و از هرگونه اقدام یا گفتار تخریبی پرهیز کنند.
مخبر از همه دست‌اندرکاران، از جمله شورای نگهبان، وزیر و مسئولان وزارت کشور، استانداران، فرمانداران، بخشداران، دهیاران، ناظران، نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی، صدا و سیما، مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همه عوامل اجرایی که به برگزاری موفق این انتخابات کمک کردند نیز صمیمانه قدردانی کرد.
سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به روز «صنعت و معدن» بر تقویت بیش از پیش صنعت به‌عنوان موتور پیشران کشور تأکید کرد و از وزیر صنعت، معدن و تجارت خواست، اقدامات لازم برای افزایش بهره‌برداری بهینه از معادن کشور، به‌ویژه بهره‌برداری از ظرفیت‌های استفاده نشده معادن و ذخایر طبیعی را به طور جدی دنبال کند.
مخبر همچنین با قدردانی از زحمات وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در زمینه ایجاد مرجعیت علمی برای کشور در عرصه جهانی، تقویت و افزایش تلاش‌ها در این راستا را خواستار شد.
سرپرست ریاست جمهوری در بخش پایانی سخنانش نیز از همه دستگاه‌ها خواست تا با رصد مستمر و دقیق، مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از هرگونه اخلال در بازار به عمل آورند و از هر گونه افزایش غیرقانونی در قیمت کالاها و خدمات جلوگیری کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...