افزونه جلالی را نصب کنید. 23 ذو الحجة 1445 Saturday, 29 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6470 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
آیین غبارروبی گلزار شهدا در چرام
24 ژوئن 2024 - 17:24
آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور جمعی از مسئولان شهرستان برگزار شد.
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر زاگرس »، با حضور فرماندار، رئیس دادگستری شهرستان، دادستان، برخی از اعضای شورای اداری، کارکنان دادگستری و نیروی انتظامی شهرستان چرام، آیین غبارروبی و عطرافشانی در گلزار شهدای شهرک چرام برگزار شد.

حجت‌الاسلام سجاد آذریتون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر به‌ویژه شهید بهشتی، گفت: شهدا و ایثارگران برای دفاع از مهین اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راه اسلام و وطن فدا کردند.

دادستان شهرستان چرام افزود: باید یادمان بماند که این زندگی آرام مدیون و مرهون خون عزیزانی است که در کنار مرقدشان جمع شده‌ایم و از خودگذشتگی آنان را به یادآوریم.

فرماندار شهرستان چرام در این برنامه اظهار داشت: امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی مرهون از خودگذشتگی شهیدان است و هرآنچه را داریم از برکت خون شهدایی است که از جان و مال خود برای عزت ایران اسلامی گذاشتند و نباید رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها را فراموش کنیم.

سید عبدالرحمان توفیقیان با بیان اینکه چهلم شهدای خدمت را در پیس داریم افزود: مسئولان باید سیره عملی و رفتار شهیدان و به‌خصوص شهدای خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهند و با تمام توان خود مسیر سیدالشهدای خدمت را ادامه دهند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، ادامه داد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات موجب یاس و نامیدی دشمنان می‌شود.

توفیقیان با بیان اینکه دشمن منتظر است اگر مشارکت در انتخابات پایین باشد برای ضربه‌زدن به کشور وارد میدان شود، گفت: مردم با بصیر و آگاه ایران مانند گذشته با حضور گسترده و پرشور خود پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند و بار دیگر به دشمنان نشان می‌دهند که در همه صحنه‌های انقلاب حاضر هستند.

وی خطاب به مسئولان عنوان کرد: همه وظیفه داریم در این مسیر محکم و استوار برای حضور چشمگیر مردم تلاش کنیم و بسترهای لازم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم.

شرکت‌کنندگان در این آیین غبارروبی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب تجدید بیعت کردند و یاد و خاطره دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های این شهدای را گرامی داشتند.

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...