افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دعوت نماینده مردم بهبهان وآغاجاری از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس
05 آوریل 2024 - 9:12

محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان بویژه مردم شریف حوزه انتخابیه در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی مردم مؤمن و ولایتمدار حوزه انتخابیه برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس، محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان بویژه مردم شریف حوزه انتخابیه در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی مردم مؤمن و ولایتمدار حوزه انتخابیه برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ»

مسئله‌ى فلسطین، مسئله‌ى اوّل دنیاى اسلام است.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 

روز قدس روز زنده نگه داشتن روحیه ظلم ستیزی و نشانه ای از وحدت امت اسلامی در تقابل با جنایات صهیونیسم جهانی است. این روز یادگار ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نمایانگر اراده پایدار و جدی مسلمانان ایران و جهان برای آزاد سازی قدس از دست دژخیمان و رهایی مردم بی دفاع فلسطین از ظلم و آوارگی است.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان روز جهانی قدس از آن‌ جهت حائز اهمیت است که نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد و به فرصتی همیشگی برای توجه به سرنوشت فلسطین تبدیل گردید تا جهانیان بدانند سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان بویژه مردم شریف حوزه انتخابیه در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت روز جهانی قدس، از تمامی مردم مؤمن و ولایتمدار حوزه انتخابیه دعوت می نمایم تا بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید بیعت با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی)، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و جنایات رژیم غاصب اسرائيل و حامیان اين رژيم دروغین را محکوم کرده و بار ديگر عزم و اراده راسخ خويش را در حمايت از حقوق ملت مظلوم و ستم ديده فلسطين به جهانيان نشان دهند.

 

محمدطلا مظلومی
نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...