افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6245 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
خسارت گسترده سیل به تأسیسات آب در کهگیلویه وبویراحمد/ رفع فوری مشکل در دست اقدام است
26 مارس 2024 - 1:29
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش بیش از ۱۷۰ میلی متری باران طی شبانه روز گذشته در نقاط مختلف استان باعث بروز سیل و تخریب بخش زیادی از تأسیسات آب آشامیدنی به ویژه در مناطق روستایی شده است.
پ
پ

امید صالحی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از مخازن آب شهر یاسوج به خبرنگاران افزود:‌ در یاسوج خط انتقال آب به مخزن حوزه کشاورزی که مناطقی از جمله شرف آباد، شهرک امام حسین (ع)، شهرک امام علی (ع)، شاهدها و… را آبرسانی می‌کرد با آسیب جدی روبرو شده است‌

وی بیان کرد:در برخی منابع آبی مانندچشمه محمود آباد و آبشار شدت بارش ها به اندازه ای بود که منابع تأمین آب را گل آلود کرد و مجبور شدیم برای سلامت مردم اتصال این منابع به مخزن را محدود کنیم.

وی ادامه داد: خط انتقال آب روستاهای بن دره و آدرکان در کهگیلویه نیز با تخریب شدید مواجه شده اما در شهر دهدشت خللی در آبرسانی و منابع آب ایجاد نشد.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در گچساران نیز حادثه در خطوط و شبکه گزارش نشده اما بارش ها خسارت های جدی به تأسیسات برقی و ترانس ها وارد کرده است، در این شهرستان نیز سعی کردیم مشکلی در تأمین آب پایدار به وجود نیاید.

صالحی ابراز کرد: در شهرستان چرام بخش زیادی از خط انتقال روستای توبری تخریب شد، آسیب هایی به ترانس های برق نیز وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این شهرستان کدورت آب روستاهای القچین و بردیان رفع شد و در روستای تمبی آب تمیز و سالم برای مردم در دسترس است و با تدابیری اجازه ندادیم مردم از آب سالم و با کیفیت محروم بمانند.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: خط انتقال آب روستای احمد غریب آسیب جدی دیده و تخریب بخشی از خط انتقال آب به هفت روستای سادات محمودی از تنگ در منطقه پاتاوه گزارش شده است.

 

صالحی بیان کرد: تأسیسات آب مناطق زیلایی، شهنیز و دلی رچ نیز در شهرستان مارگون با مشکلات جدی مواجه شده است.

وی تاکید کرد: در بخش دیشموک به دلیل تخریب عمده راه‌های روستایی هنوز تلاش ها برای بازگشایی مسیر و بررسی شرایط آب آشامیدنی در جریان است.

وی گفت: خط لوله آبرسانی به شهر چیتاب و روستاهای صالحان و لیشکان نیز با وجود همه تدابیر لحاظ شده اما بعلت حجم سیل رخ داده در کبگیان، با آسیب جدی روبرو شده است.

مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه به زودی گزارش دقیق خسارت ها را اعلام می‌کنیم، اظهار داشت: همه نیروهای خدماتی در آماده باش هستند، بنده و معاونین شرکت نیز هدایت تیم های مختلف را بر عهده داریم تا در کمترین زمان ممکن و پس از فروکش کردن سیلاب ها، مشکلات آبرسانی به مردم حل شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...