افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6255 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
برطرف کردن مشکلات و افزایش پروازها در فرودگاه یاسوج ضروری است
18 مارس 2024 - 0:04
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برطرف کردن مشکلات و افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج ضروری است.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده روز شنبه در بازدید از فرودگاه بین المللی یاسوج اظهار کرد به دنبال راهکار افزایش پروازها و رفع مشکلات این فرودگاه هستیم.

استاندار با اشاره به نقش صنعت هوایی در توسعه استان افزود: فرودگاه به عنوان زیرساختی مهم برای رشد و توسعه هر بخشی و یا حوزه ای است و بدون داشتن این زیرساخت نمی توان به توسعه و پیشرفت یک شهر و استان برنامه ریزی جامعی داشت.
وی اظهار داشت: برای استانی که در زمینه گردشگری حرف های زیادی برای گفتن دارد و بهشتی برای سرمایه گذاری در جنوب غربی ایران با داشتن ظرفیت‌های عظیم نفت و گاز، طبیعت بکر، آب و سایر توانمندی‌ها محسوب می‌شود، به دلیل آمار پایین فرودگاه و پروازها با این روند توسعه محقق نمی شود.
احمدزاده تصریح کرد: ۳۲ میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در قالب برج کنترل ترافیک هوایی و پروژه های مهم و زیرساختی شامل توسعه و بهسازی ساختمان آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیما، ساختمان چیلر و هواساز و پروژه های حراستی و امنیتی در دست احداث است.
استاندار عنوان کرد: در سفر دور دوم دولت به استان یکی از مطالبات خبرنگاران افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج بود که جلسات مختلفی در مرکز کشور پیرامون این موضوع برگزار شد و همچنان پیگیر افزایش پروازهای فرودگاه هستیم.

به گفته استاندار یکی از دلایلی که تاکنون پروازهای استان افزایش نداشته است کمبود هواپیما به دلیل تحریم ها است که امیدواریم با تدابیر دولت سیزدهم این موضوع رفع شود.
استاندارعنوان کرد: موضوع افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج را در جلسه ای با معاون اول رئیس جمهور و همچنین دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیگیری می کنم چرا که استان نیازمند افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج جهت رسیدن به رشد و توسعه است.
احمدزاده بر جذب هر چه سریعتر اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور نیز تاکید کرد و گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات هندلینگ اختصاص داده شد که در سازمان برنامه و بودجه استان این مبلغ جذب شود.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...