افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6248 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
توضیحات رئیس دفتر نظارت انتخابات کهگیلویه و بویراحمد درباره ۳حوزه انتخابیه استان
11 مارس 2024 - 18:51

رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با صحت انتخابات در سه حوزه انتخابیه این استان توضیحاتی ارائه کرد.

پ
پ

رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با صحت انتخابات در سه حوزه انتخابیه این استان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش عصرزاگرس، «سید مهدی جوکار» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: وقتی انتخابات تمام می‌شود فرایند رسیدگی به اعتراضات شروع می‌شود.
وی اظهار کرد: دو روز از این فرآیند (۴۸ ساعت پس از انتخابات) در هیئت اجرایی است مابقی فرایند پس از هیئت اجرایی از سوی شورای نگهبان بررسی و پیگیری می‌شود.
رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: روز جمعه ۱۸ اسفند پایان مهلت ثبت اعتراضات در شورای نگهبان بود که ما هم اکنون در حال رسیدگی به اعتراضات هستیم.
جوکار تصریح کرد: انتخابات هیچ حوزه‌ انتخابیه‌ای رد یا تایید نشده است و شایعات مطرح شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی تکذیب می‌شود.
وی ادامه داد: هنوز خبری دال بر تایید یا رد هیچ حوزه انتخابیه وجود ندارد و شایعات مطرح شده همه دروغ است.
رئیس دفتر نظارت انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسئول مستقیم تایید یا رد انتخابات شورای نگهبان است نه هیئت اجرایی.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...