افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6254 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه قابل تحسین و تقدیر است
04 مارس 2024 - 12:25
استاندار کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت تجلی حضور مردم در برگزاری باشکوه انتخابات پیام تبریکی صادر کرد
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد؛ در پیام روز دوشنبه سیدعلی احمدزاده آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مردمِ ولایتمدار، شریف و شهید پرور استان کهگیلویه وبویراحمد، با مشارکت پر شور و شعور و با آگاهی کامل و با پیروی از فرمان رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رأی برای تعیین سرنوشت خویش و آینده این آب و خاک حماسه بی نظیر آفریدند.
قطعا عامل موفقیت این حماسه بزرگ مردم بوده که در امنیت و آرامش کامل با مشارکت مثال زدنی خود آنچه را خواسته خویش بود با رای خود در عرصه رقابت رقم زدند.
اینجانب، با تبریک به مردم عزیز استان و منتخبان آنها از آحادِ مردم، نامزدهای انتخاباتی، مجموعه دست‌اندرکارانِ و عوامل اجرایی انتخابات، هیات های نظارت، بازرسان، تامین کنندگان امنیت.  فرمانداران و بخشداران، دادگستری استان و قضات محترم ، برادران نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیج، صدا و سیما و اصحاب رسانه که همه همت و تلاش شان برگزاری انتخاباتی که مد نظر رهبری بوده و بر بنای رعایت قانون برگزار شد صمیمانه و خالصانه  تقدیر و تشکر می نمایم.
همچنین با تقدیر از عالم بزرگوار حجت الاسلام محمد هادی رحیمی صادق که با اخلاص در عرصه انتخابات مجلس خبرگران رهبری حضور یافته و به تکلیف الهی و سیاسی خود عمل نمودند و تبریک ویژه به محضر آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی که بعنوان فرزند عالم و مجاهد این استان برای بار دیگر با حضور در عرصه مهم ششمین دوره نتخابات مجلس خبرگان رهبری با رای بالای مردم انتخاب و این بار سنگین و مسئولیت بزرگ را پذیرا شدند

صادقانه می گویم همه و همه  تلاش و همکاری کردند و با همدلی و تمام توان پای کار آمدند تا انتخابات سالم و رقابتی برگزار و با صیانت از آرای مردم آنچه خواسته مردم عزیز این استان است محقق شود.
اینجانب بار دیگر با تبریک به مردم سرافراز و حماسه ساز استان کهگیلویه وبویراحمد این موفقیت بزرگ و تحول آفرین با ثبت رتبه اول مشارکت که مایه سربلندی میهن اسلامی مان و افزودن برگ زرین دیگری به تاریخ سراسر حماسی این استان است را نتیجه الطاف الهی؛ عنایات حضرت بقیه الله الاعظم روحی فداه، رهنمودهای حکیمانه، عالمانه و خردمندانه مقام معظم رهبری و شور و شعور مردم ولایی و غیرتمند این استان دانسته و تشکر و قدردانی می نمایم.

 

  سیدعلی احمدزاده

استاندار

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...