افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6245 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اتمام حجت موحد با عاملان تفرقه و شایعه پراکنان/چرا درباره پروژه لنده به تشان بی تقوایی می کنید+تصاویر
26 فوریه 2024 - 21:36
نطق کامل سخنرانی سید محمد موحد در لنده/ موحد در لنده: به وزیر نیرو گفتم اگر تا چند روز آینده تکلیف پروژه برق لنده روشن نشود، امکان ندارد به عنوان نماینده مردم هیچگونه همکاری با شما داشته باشم / بی تقوایی می کنند و می‌گویند موحد مخالف پروژه لنده به تشان است / به حول قوه الهی روز ۱۱ اسفند همه نام موحد را می‌نویسند
پ
پ
موحد بیان کرد: چه شهرتی به مردم بدهیم که شایسته آنان باشد، مردمی بی‌بدیل، از رسانه‌ها خواهش دارم این جمعیت را برای مسئولان و فضای مجازی انتقال دهند تا ببینند این امت اسلامی با چه قدرتی پای کار هستند و چقدر از نوکر و خادم خود حمایت می‌کنند، ضمن تشکر از حضور عزیزان و کاندیدا‌هایی که لطف کردند و به نفع بنده کنار رفتند، عده‌ای هم ممکن است در آینده این کار را کنند، کاندیدا‌ها همه محترم هستند و احترامشان واجب است.
کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه بزرگ افزود: آقای دکتر مژدهی، آقای دکتر سعادتیان، آقای حجت الاسلام بزرگواری، آقای دکتر دهبانی و دیگران از فرزندان این حوزه انتخابیه هستند، ما باید در رقابت مسیری را برویم که مبانی دینی برای ما مشخص کرده است، ما با آقای بزرگواری و دیگران رقیب هستیم ولی هیچ گاه سعی نکردم حرمت‌ایشان را خدشه دار کنم.
موحد بیان کرد: موحد برای لنده چه کرده است؟ سال ۱۳۶۵ که در لنده سیل آمد، در دورانی که دولت مجبور بود همه مردم را جابجا کند، خیال می‌کنید در آن دوران ساماندهی مردم راحت بود؟ فراموش نمی‌کنیم که چه مشکلاتی برای مردم به وجود آمد و کمتر از چند سال این قضایا سامان گرفت، ما در بحرانی قرار گرفته بودیم.
موحد گفت: نکته بعد این است که، زمانی که قرار بود گاز به منطقه بیاید، عده‌ای تمسخر می‌کردند و تصور نمی‌کردند گاز بیاید، من وزیر نفت و معاون پارلمانی‌ایشان را از مسیر اصفهان آوردم و به سرفاریاب آمدیم، به بستر رودخانه آمدیم، هلی کوپتر می‌خواست بنشیند، آقایان خواب رفته بودند، برق ۱۳۲ در بستر رودخانه بود و خلبان متوجه نشده بود، من فریاد زدم، و اگر هشدار نمی‌دادم، همه ما از بین می‌رفتیم، همانجا دستور برای گاز گرفتم، کارشناسان از شیراز آمدند، گزارش نوشتند که اگر گاز مجانی به لنده ببریم، به نفع ما است، تا اینکه لوله خط انتقال گاز ببریم، چون خط لوله از رودخانه نمی‌توانیم عبور دهیم، ما گفتیم گاز را به خوزستان ارجاع دهید. مدیر گاز خوزستان از دوستان من بود، و بعد گازکشی به سوق و لنده آغاز شد و آن‌هایی که بینی‌شان را از بوی گاز می‌گرفتند و تمسخر می‌کردند، گاز بینی‌شان را سوخت.
وی گفت: کمتر از یک سال است که با آقای فناح به قلعه رئیسی، دیشموک، چارؤسا و لنده آمدیم، یکی از مشکلات اساسی مردم این بود که ولتاژ برق با مشکل مواجه بود، با وزیر نیرو تماس گرفتم، آقای محرابیان را آوردم، گفتم اگر تا چند روز آینده تکلیف این پروژه روشن نشود، امکان ندارد به عنوان نماینده مردم هیچگونه همکاری با شما داشته باشم. مدیرکل حوزه ریاست تماس گرفتند و گفتند که تکلیف پروژه برق دژکوه و لنده در اسرع وقت روشن و هر چه سریعتر باید این مشکل حل شود. به خوزستان ابلاغ شد، مدیر خوزستان گفت که این ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه می‌خواهد، امکان ندارد. با دوستان خود در حوزه توانیر صحبت کردیم، به ضرس قاطع بیان می‌کنم این پروژه با رایزنی موحد ۴۵۰ میلیارد تومان، از پروژه‌های برق خوزستان گرفته و چند هفته قبل افتتاح شد. این پروژه در کمتر از ۸ ماه انجام گرفت، شما چشم‌هایتان را باز کنید و واقعیت‌ها را ببینید.
وی افزود: بحث دیگر جاده تشان به لنده است. نطق بنده در حضور آقای رئیس جمهور شنیدید که یکی از مطالبات بنده جاده لنده به تشان بود، کسانی که مطرح می‌کنند آقای موحد این پروژه را تعطیل کرده و مخالف پروژه لنده به تشان است، سوابق موجود است، سخنان من در حضور وزیر و رئیس جمهور مستند است، چرا بی‌تقوایی می‌کنید و کم لطفی می‌کنید، واقعیت را نادیده می‌گیرد؟ در سفر آقای فتاح، یکی از مطالبات همین پروژه بود، چهارم اینکه، مصوبه سفر رئیس جمهور را برای این جاده گرفتم. پنجم، بنده با توجه به اینکه پروژه دهدشت پاتاوه ۶۰۰ میلیارد تومان از دولت طلبکار است و تا سالیان سال نمی‌توانست هزینه کند، ماده ۲۳ این پروژه را گرفتم. چرا کم لطفی می‌کنید؟

وی گفت: می‌گویند موحد از پروژه‌های لنده خبر ندارد، نه تنها خبر ندارم، بلکه از ریز پروژه‌ها خبر دارم، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در لنده تعریف شده است، قسمت معظمی از این پروژه‌ها اجرا شده و قسمتی هم در حال اجرا است. پروژه دشت بن که نزدیک ۳۰۰ نفر اشتغال زای می‌کند، بودجه پروژه لنده تراب را چه کسی از بنیاد مستضعفان و وزارت راه و سازمان برنامه‌ریزی گرفت؟ خواهش می‌کنم فیلم جلسه شورای اداری را ببینید، که من چطور از آقای فتاح این پروژه را خواستم. این پلی که احداث شد با چه مشکلاتی از اصفهان انتقال داده شد، حتی برای بالا بردن پایه‌های پل از شرکت ملی نفت گچساران با خواهش و التماس جرثقیل گرفتیم، هر جایی لازم بود حضور پیدا کردیم.
موحد افزود: بیمارستان یک زمین خالی بود، با چه وضعیتی این زمین را دادید؟ الان در چه وضعیتی است؟ پل موگر را در نظر بگیرید، نهضت آسفالت در مناطق مختلف آغاز شده است. چه تعداد روستا در لنده گازکشی شده است؟ بنیاد علوی چقدر به مردم خدمت کرد؟
موحد تصریح کرد: یکی از پروژه‌هایی که در برنامه بنده هست و باید هر چه زودتر عملیاتی شود، آب شرب لنده از موگرمون است. دوم تکمیل جاده لنده به چارؤسا از مسیر انجیرسیاه، پیگیری فسفات چرام، پیگیری فیبر نوری، مجوز معدن کوه سیاه، پیگیری جاده لنده به تشان، که هر چه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.
موحد خاطرنشان کرد: همین ورزشگاه که از ورزشگاه دهدشت بزرگتر است، پیام نور لنده، مبلمان شهری، به حول قوه الهی این مردم ذهنشان با این حرف‌ها عوض نخواهد شد و روز ۱۱ اسفند همه نام موحد را می‌نویسند.
موحد گفت: از برادر عزیز مرحوم لاهوتی یاد می‌کنم، و همینجا می‌گویم آن‌هایی که فضا را فراهم کرده‌اند که فرزندان ملت
در بعضی جا‌ها برخی افراد هنرشان پرونده‌سازی است، ما در همین جا اعلام می‌کنیم، به جز شورای نگهبان که فصل الخطاب است، خدایا کسانی که برای فرزندان این مرز و بوم پرونده‌سازی می‌کنند، خدا از آنان نگذرد. چه خوب می‌شد که آقای هاشمی امروز در صحنه حضور داشت و ما می‌توانستیم از حضور‌ایشان استفاده کنیم.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...