افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6251 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
احزاب نباید پیمانکاران انتخاباتی شوند/پیروزی در انتخابات به هر قیمتی ارزش ندارد
24 فوریه 2024 - 16:02
یک فعال سیاسی اصولگرا در گچساران با بیان اینکه احزاب نباید به تبلیغ پیمانکاران انتخاباتی روی بیاورند ،گفت: پیروزی در انتخابات پیش رو به هر قیمتی از از جمله تخریب و توهین به دیگران هیچ ارزشی ندارد.
پ
پ

الله کس راهی روز شنبه  در گفتگو با خبرنگاران افزود: در این دوره از انتخابات شرایط ورود به عرصه انتخابات برای داوطلبان انتخابات با گرایش های مختلف فراهم شده و در صورت رعایت نکردن اخلاق به نظام جمهوری اسلامی ظلم خواهد شد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از ابعاد مهم حق‌الناس در انتخابات را “پذیرش نتیجه‌ قانونی انتخابات” می‌دانند و در جمهوری اسلامی به هیچ آرایی خدشه وارد نمی شود .

راهی اظهار کرد: شهید بهشتی و یارانش با نثار خون پاک خود پایه های نظام جمهوری اسلامی را مستحکم و مسیر روشنی فراروی دوستداران و شیفتگان انقلاب گشودند و دشمنان نظام و انقلاب سعی می کنند با تبلیغات منفی و ضد اخلاقی مردم را به نظام بدبین و جوانان ما را به انحراف بکشانند.

وی تصریح کرد: مردم در همه صحنه‌ها از مسئولین جلوتر هستند و در انتخابات امسال نیز بار دیگر با حضور پرشور دشمنان نظام و انقلاب را ناامید خواهند کرد.

راهی با بیان اینکه مردم کشور در همه برهه‌های حساس، پای نظام و انقلاب ایستادند گفت: برگزاری انتخابات و مشارکت پرشور مردم، باعث نا امیدی دشمن می‌شود و دشمنان نظام و انقلاب باید بدانند که مردم همیشه حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و این نظام از مردمی‌ترین نظام‌هاست.

وی اظهار کرد: دشمنان قصد دارند در انتخابات برای رسیدن به اهداف شوم خود از مردم استفاده کنند.مردم هم اکنون در شرایط سختی به سر می برند ولی با این وجود کنار انقلاب اسلامی و آرمان های آن ایستادند.

 

راهی با انتقاد از از مجلس یازدهم افزود: برخی از مشکلات فعلی جامعه به مجلس بر می گردد و با توجه به اینکه وظیفه اصلی آنها قانون گذاری است از آن فاصله گرفته اند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس وظایف اصلی خود را فراموش کرده و به دنبال مسائل جزیی هستند ابراز کرد: نمایندگان مجلس در این استان محروم و کمتر توسعه یافته به مسائلی که به وظایف آن ها مربوط نمی شود دخالت می کنند.

راهی تصریح کرد: متاسفانه در این استان جوانان تحصیل کرده بیکار و افراد دارای تحصیلات پایین با پارتی بازی به کار گماشته شدند.

 

راهی با بیان اینکه مردم با همه شرایط و سختی‌ها در پای صندوق‌های رای حضور پیدا حواهند کرد افزود: باید از دو قطبی سازی در جامعه خودداری کرد همه کسانی که دین ، مبانی انقلاب و ولایت فقیه را قبول دارند، با هر اختلاف نظر برادرهای ما هستند و نباید دچار دودستگی شوند.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: نامزدهای انتخاباتی برای راه یافتن به مجلس نباید از هر امکاناتی استفاده کنند که در آینده مدیون کسانی باشند.

مردم به زور پای صندوق رای نمی آیند

راهی اظهار کرد: انتخابات نماد مردم سالاری و تجلی حاکمیت مردم بر مردم و تعیین سرنوشت شان به دست خود آنان است و مردم با زور به پای صندوق‌های رای نمی‌آیند بلکه با توجه به سلایق خود در انتخابات مشارکت می‌کنند.

وی ابراز کرد: برخی از نامزدهای انتخاباتی برای گرفتن آرای بیشتر موجب اختلاف بین طوایف و یا گرایش های مختلف می شود که این خود یک اشتباه است.

راهی بیان کرد: افراد شایسته باید خود را در معرض آرای مردم قرار دهند و مردم نیز باید با مطالعه دقیق و تصمیم گیری آگاهانه، افراد شایسته را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات باید بالای ۸۰ درصد باشد گفت: کسانی که با انتخابات مخالف هستند با جمهوری و آرای مردم مخالف می باشند و می‌خواهند کشور را به ایران قبل از انقلاب برگردانند.

راهی عنوان کرد: مشارکت پایین و یا عدم مشارکت در انتخابات یعنی اجازه دادن به دیگران که برایمان تصمیم بگیرند و نظر خود را تحمیل کنند، انتخاب صحیح موجب می‌شود تا به رویه‌های اشتباه پایان دهیم و در سرنوشتمان دخیل باشیم.

شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد

 

منبع ایرنا .

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...