افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6255 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بناندارم کارهای دولت را به نام خودم مصادره کنم/ اعتباراتی که گرفتم از مسیرهای دیگر محقق شده وربطی به اعتبارات استانی وملی ندارد
15 فوریه 2024 - 21:00
حماسه هفتم/همایش ایل نویی/ همایش حماسه گام هفتم به میزبانی ایل نویی ومنسوبین در حمایت از حجت الاسلام موحد در سرفاریاب برگزار شد.
پ
پ
به گزارش عصر زاگرس ،همایش حماسه گام هفتم به میزبانی ایل نویی ومنسوبین در حمایت از حجت الاسلام موحد در سرفاریاب برگزار شد.

در این همایش که به دلیل دیدارهای مردمی در شیخ هابیل و پشته زیلایی باتاخیر برگزار شد، حجت الاسلام موحد در سخنانی گفت: ان چیزی که این جمعیت راجمع نموده از اختیار بنده ودیگران خارج است ورشته ان در جای دیگری اتصال دارد.
موحد گفت: چه کسی و یا چه کسانی سبب این جمعیت شده است.
وی ادامه داد: معتقدیم مردم سادات امام زاده علی و بخش سرفاریاب، مردم زیلایی و مردم نویی مردمی هستند همانند هم ولایتی ها درحوزه انتخابیه قدردان و اگاه بصیر بافهم سیاسی بسیاربالاهستند و خادم خودشان را  می شناسند
موحد گفت: چقدر تبلیغات مسموم انجام گرقت ودرهمین مکان چندروز پیش رکیک ترین عبارت به کاندیدها انجام و عبارتی تقدیم شد که دستش دردنکند و خطاب به این شخص گفت: از کوره  همان تراود که در اوست.
وی ادامه داد: توهین خطاب به کسانی که دارای جایگاه  ملی هستند وازفیلترشورای نگهبان چنذین دوره و حداقل یک دوره عبور کرده اند و به این افراد چرند بگوید وبی اخلاقی کند  پذیرفتنی نیست و این فرد بداند که مردم اهل شعور هستند و از عبارت چرند استقبال نمی کنند و این همایش عکس العمل  طبیعی ازناحیه همین مردم است.
حجت الاسلام موحد تصریح کرد: معیاروملاک برای ماارزشهای انقلاب است و ازاولین دوره مشکلات سرفاریاب راصدازدم ورییس جمهور راازمشکلات سرفاریاب اگاه نمودم.
وی گفت: اقازاده وزیر نفت ومجموعه نفت رابه تنهایی به تنگ پیرزال سرفاریاب اوردم تامشکلات راحل کنم و بدانید مردم این خدمات موحد  رافراموش نمی کنند.
موحد ادادمه داد: اولین اقدام درجاده دمه  اعتباری ۵٠ میلیاردی که تک ریال ان مشکل تخصیص ندارد و صددرصد ان تخصیص یافت واین مشکل مردم حوزه بویراحمد حل وبه جاده پاتاوه دهدشت وصل می گردد.
موحد تصریح کرد: عبور از مسیر سرفازیاب به امام زاده علی (ع) به راحتی انجام میشود وفازدوم ان نیز کلنگ زنی شده  اما برخی به دروغ گفتند موحد گفته این جاده مال رو است ونمیدانم این حرف را در کدام چنته اوردند.
موحد ادامه داد: بناندارم کارهای دولت را به نام خودم مصادره کنم واین اعتبارات که گرفتم از مسیرهای دیگر محقق شده وربطی به اعتبارات استانی وملی ندارد.

وی به مطالبه مردم درزمینه چمن مصنوعی گفت: باچانه زنی اعتباران راگرفتم و مشکل ان برطرف میگردد.
وی گفت: برای حقوق مسلم مردم سرفاریاب چندپروژه عملیاتی میگردد وحرکتی اغازخواهیم کرد که مردم به دلیل اسیب ناشی از لوله گاز سراسری از طریق مسیولیت های اجتماعی  حق و خواسته انها محقق گردد.
وی ارامش و تبعیت از مقررات و نصب العین قراردادن انها را وظیفه هواداران خود درقبال بی اخلاقی دیگران دانست وگفت: جواب بداخلاقی رادر۱۱اسفند با حضور گسترده پای صندوق رای میدهیم.
موحد تاکیدکرد: از هرکس بخواهد کوچکترین بداخلاقی راجواب دهد بیزاریم و منطق قران، منطق ماست.
وی گفت: دستگاه های امنیتی و نظارتی راهمراهی و خواسته های رهبری راعملی میکنیم وهمگام با ارامش وشور اننخاباتی وحداکثری در ۱۲ اسفند جشن پیروزی رامیگیریم.
حجت الاسلام موحد تاکبدکرد: جوانان شور اننخاباتی رادوچندان کرده اند وازهمه انها قدردانی میکنم.
.کاندیدای مجلس شورای اسلامی باقدردانی ازایل بزرگ نویی افزود: تاریخ ایل نویی تاریخ ارزشمند، شفاف، قابل تقدیرو شهامت وشجاعت ومردانگی در میادین مختلف همه فن حریف و مردمی بی بدیل هستند.
وی از سادات امام زاده علی (ع) نیزقدردانی وگفت: انهاتاج سرماهستند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...