افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6251 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
رای اولی‌ها حضور باشکوهی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات خواهند داشت
10 فوریه 2024 - 23:30
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رای اولی‌های استان در راهپیمایی فردا ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند حضور باشکوهی خواهند داشت.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز شنبه در همایش رای اولی‌ها که علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم حضور داشت، با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: در دهه فجر طرح های متعددی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال کلنگ زنی و افتتاح شد که ۹۲ درصد طرح ها، افتتاحی بود.
استاندار افزود: بیشترین طرح های افتتاحی در حوزه جهاد کشاورزی بود و با حضور وزیر جهاد کشاورزی پروژه های مهمی از جمله سد کوهبرد، کارخانه تولید خوراک آبزیان و مجتمع گلخانه‌ای ۳۸ هکتاری ماهور باشت را افتتاح کردیم.
وی با اشاره به مشکل نوسانات برق در شهرستان لنده، بخش سوق و سایر روستاهای این شهرستان گفت: با حضور سخنگوی دولت خط انتقال برق شهرستان لنده و ایستگاه دژکوه با اعتبار ۴۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.
احمدزاده عنوان کرد: پل روستای شهید طیب موگر لنده را طبق وصیت شهید ساختیم و پس از سال ها وصیت این شهید والا مقام عملی شد.
وی بیان کرد در ۶ نقطه مشابه روستای شهید طیب، دولت جهادی و مردمی سیزدهم در حال احداث پل برای عبور و مرور مردم از رودخانه های خروشان استان است.
استاندار در ادامه خطاب به نوجوانان و رای اولی ها گفت: کشور به شما نوجوانان جهادی پای کار نیاز دارد.
احمدزاده افزود: امروز شما به بلوغ سیاسی رسیده و در سنی هستید که می توانید در سرنوشت کشورتان دخیل باشید و برای ساخت آن تصمیم‌گیری کنید.
وی بیان کرد: حضور نوجوانان رای اولی در انتخابات ۱۱ اسفند به افزایش مشارکت کمک می کند و این قشر بیدار جامعه باید دولتمردان را در اداره بهتر مملکت یاری کنند.

استاندار با بیان اینکه آینده متعلق به نسل جوان و نوجوان است، گفت: با حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری سرنوشت خود را رقم بزنید.
احمدزاده یادآور شد: باید حضور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی فردا ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند چشم گیر باشد چرا که دشمن از شکوه حضور شما ترسیده و نگران است به همین دلیل تبلیغ می کند تا شما به پای صندوق های رای نیاید.
استاندار عنوان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هر دو مهم است لذا رای اولی ها علاوه بر اینکه خود در این عرصه مهم سیاسی شرکت کنند دیگران را هم به حضور در پای صندوق‌ها تشویق کنند تا دشمن سرخورده و سرشکسته شود.
وی بیان کرد: مایه مباهات است که می خواهید در صحنه باشید و ایران اسلامی را با دستان خود بسازید وعده ما حضور در راهپیمایی فردا ۲۲ و انتخابات ۱۱ اسفند پای صندوق های رای است.
سخنگوی دولت هم در ادامه با تبریک جشن سیاسی رای اولی های استان گفت: اگر تا دیروز به واسطه انتخاب رشته در زندگی شخصی خود تاثیرگذار بودید امروز با حضور در انتخابات ۱۱ اسفند در اداره امور کشور تاثیرگذار و سهیم خواهید بود.
علی بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: در انتخابات آینده فرد شایسته را انتحاب کنید چرا که انتخاب درست در سرنوشت منطقه، استان، کشور و حتی جهان تاثیرگذار است.
همچنین کهگیلویه و بویراحمد ۳۱ هزار و ۶۳۵ رای اولی دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...