افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6245 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
موج موحد خواهی اینبار به لنده دیار اولین ها رسید (+گزارش همایش جوانان)
10 فوریه 2024 - 9:36
همایش جوانان حامی حجت الاسلام موحد در شهر لنده برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این همایش اطهارداشت: حضور حداکثری در انتخابات مهم است و از انجا که خیلی از بدخواهان امیدوار بودند وتحلیل می کردند که مردم باانتخابات قهر هستند و از آرمان های انقلاب فاصله گرفتند اما این حضور چشمگیر و حماسی نشان می دهد که مردم نه تنها قهر نیستند وفاصله نگرفتهاند بلکه همان مردم مردم سال ۵۶و۵۷هستند.
موحد افزود: شورواشتیاق و هیجان این مردم نشان میدهد که هرچه شایسته و لیاقت یک جوانمرد وشیرزن است در آنها وجود دارد


وی بااشاره به همایش دهدشت گفت: آن همایش خیلی راعصبانی کرد و از علاقمندی مردم به [موحد]خادم خودشان براشفتند و توهین نمودند که
بدانند مردم بصیر هستند، شعورسباسی دارند و نست به کسی بی جهت به کسی نه یا بله نمی گویند.
حجت الاسلام موحد گفت: اگرمردم بخواهند محاسبه سر انگشتی کنند به خدمات ما در بهارستان بنگرند و اینکه موحد همیشه مردم رامیشناسد و صدای انها و فریاد انها بوده است وباخدای خودش عهدبسته که جزنوکری و خدمت و انجام وظیفه حرکت دیگری انحام ندهد.

وی گفت: امروز جوانها میدان دار تمامی برنامه های ماهستند و ثابت کردند که تاپایای جان برای انقلاب هستند و به رهنمودهای مقام مغظم رهبری عمل می کنند و دنبال حضورحداکثری وشورانتخاباتی هستند.
موحد تصریح کرد: دشمنان نظام در حیرت هستند که این چه قدرتی است که مردم علیرغم همه مشکلات پای تمام مسایل انقلاب ازجمله حضور درانتخابات می باشند.

 

وی ادامه داد: برهمین اساس همواره در مقابل وزرا، رییس جمهور و هر مسئولی درد دل مردم را فریاد زده ام و باتمام قدرت دفاع می کنم و مردم هم ازدرک بالا برخوردارند.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی سوال می کنند که چطور موحد حرف ازپیروزی درانتخابات میزند، اظهارداشت: ما متخصص در اننخابات هستیم ، محاسبه تخصصی داریم بضاغت هرکس مشخص هست وبراساس محاسبان دقیقی چیزی نگفتیم که خلافش ثابت شود و باعنایت الهی وهمراهی مردم الان هم می گویم که این مردم در۱۱ اسفند پیروز هستند.

موحد خطاب به هواداران ادامه داد: ما قدم های بزرگی برداشتیم و کارهای بزرگی درپیش روی داریم و مهمترین تکلیف امنیت وارامش درانتخایات است.

وی تاکید کرد: هربداخلاقی راباخوش اخلاقی و اخلاق درست وباحفط امنیت و ارامش جواب دهیم.

وی به افرادی که بااستفاده از فضای مجازی کلیپ های ساختگی درست می کنند،نیز گفت:اینکارها اشتباه است و این افراد بدانند که کاندیداهای انها برای خدمت به مردم امدند و باید مردم رامعیاروملاک قراردهیم.
موحد تاکید کرد:هرچه مقام معظم رهبری گفتند فصل الخطاب است و حضورحداکثری و امنیت در اولویت خواهد بود.
وی گفت: از هرکسی که با قدمی و نوشتاری باعث چالش درجامعه شود بیزارم و ان راتایید نمی کتم.
حجت الاسلام موحد گفت: من همیشه ازسلایق مختلف حمایت واستقبال کرده ام و ضمن اظهار تاسف از نبود سردارهاشمی، امیدوارم که فضایی بوجود بیاید و ایشان هم حضورپیدانماید.

وی باانتقاد از افرادی که می گویند موحد مخالف احداث جاده لنده تشان است،سوال نمود که این افراد بگویند انگیزه مخالفت موحدبااین جاده چیست؟!
وی تاکید کرد: موحد نه تنها مخالف نیست بلکه یکی ازمصوبات سفر پروژه جاده لنده به تشان است و تمام هم وغم اینجانب برای اجرایی شدن این جاده است وتمامی مستندات در سازمان برنامه و بودجه است و حتی دراین زمینه
ازدکترمنظور هم سوال کردم.

حجت الاسلام موحد گفت: بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده در تمامی حوزه ها خدمات زیادی انجام داده اند و بنیاد علوی تارفع محرومیت درلنده به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام موحد در پایان سخنانش خطاب به هواداران تصریح کرد: باحضور چشمگیر در ۱۱ اسفند، جشن پیروزی رادر روز ۱۲اسفندبرگزار خواهیم نمود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...