افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6254 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
افتتاح ۸۹ طرح گازرساني در استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه مبارک فجر
04 فوریه 2024 - 21:03
مديرعامل شركت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح طرح گازرسانی به ۸۴ روستا و ۵ طرح صنعتی به مناسبت گرامیداشت خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  از یاسوج، ریحان بهادر با گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام راحل اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،۸۹ طرح گازرساني با اعتبار بالغ بر ۳۴۸ میلیارد تومان در این ایام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه، در توضیح پروژه‌های افتتاحی در بخش روستایی، افزود: دهه فجر امسال چندین روستا در قالب ۶هزار و ۶۰۰ خانوار، به مدار مصرف گاز در کشور متصل خواهند شد

این مسئول با اشاره به اینکه پنج هزار و ۸۶۱ کیلومتر طول گازرسانی است، گفت: در دو سال دولت سیزدهم ۵۶۷ کیلومتر گازرسانی صورت گرفته است که ۲۵۰ کیلومتر تنها در سال جاری انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۱۰۵ روستا در استان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند، گفت: طی دو سال دولت سیزدهم ۸۶ روستا از نعمت گاز بهره‌مند شدند که تا پایان سال به ۱۲۸ روستا افزایش می‌یابد.

وی تعداد کل مشترکین گاز را ۲۳۰ هزار و ۳۱۵ مشترک دانست و عنوان کرد: طی دو سال اخیر ۱۴ هزار و ۶۱۱ مشترک به مشترکین گاز استان افزود شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه وبویراحمد افزود: در راستای طرح رایگان گاز رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۳۹۱ مورد گازرسانی با اعتبار ۲۳.۴۹۱ میلیون ریال صورت گرفته است، ضمن اینکه ۳۲۸ مشترک گاز مربوط به صنایع است که ۳۷ مشترک طی این ایام بوده است.
وی به آخرین وضعیت گازرسانی به ۲۸ روستای زیلایی اشاره و عنوان کرد: طرح گازرسانی به چهار هزار و ۴۱۷ خانوار زیلایی، ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بهادر به کلیات طرح گازرسانی به منطقه قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه اشاره و عنوان کرد: این طرح هم‌اکنون ۸۱ درصد پیشزفت فیزیکی دارد، در این طرح ۳۳ روستا با ۹۹۱ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی به تنگ تامرادی گفت: عملیات گازرسانی به ۱۸ روستا با ۵۲۷ خانوار ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لازم به توضیح است؛ کهگیلویه و بویراحمد دارای ۲۱ شهر با ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و با افتتاح پروژه های دهه فجر ۱۱۰۵ روستا با ۹۸ درصد جمعیت واجد شرایط روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...