افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6279 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: وضعیت نامطلوب کمربندی یاسوج ساماندهی می‌شود (+تصاویر)
30 ژانویه 2024 - 10:05
وضعیت نامطلوب و حادثه آفرین کمربندی یاسوج و روستای چنارستان ساماندهی می شود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،علی احمدزاده استاندار ،فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی روز دوشنبه از پروژه کمربندی یاسوج بازدید کردند

احمد زاده در این بازدید با با مردم چنارستان دیدار و با اشاره به اینکه سال های زیادی از احداث باند اول کمربندی یاسوج می گذرد، اظهار کرد: تلفات کمربندی یاسوج بسیار بالا است و ۱۲ تا ۱۴ درصد تلفات جانی استان مربوط به این مسیر است.

 

استاندار اظهار داشت: تعداد زیادی از مردم چنارستان و بخشی از هموطنان و همشهریان در حوادث رانندگی کمربندی یاسوج که از پر خطرترین نقطه حوادث رانندگی است، جان خود را از دست دادند.

 

احمدزاده عنوان کرد: دو بانده کردن این جاده در دستور کار قرار گرفت و پنج کیلومتر آن تاکنون به بهره برداری رسیده است.

 

به گفته استاندار در دهه فجر امسال نیز هفت کیلومتر دیگر به بهره برداری می رسد و کار در ادامه این مسیر با سرعت دنبال می شود.

 

استاندار با اشاره به اینکه چنارستان به دو روستای سفلی و علیا تبدیل شده است، گفت: جاده کمربندی برای مردم و دانش آموزان خطراتی ایجاد کرده است که هر چه سریعتر موضوع احداث زیرگذر و روگذر در این روستا مورد بررسی قرار بگیرد تا با رایزنی با وزارت راه اعتبارات اولیه برای احداث پروژه گرفته شود.

 

احمدزاده بیان کرد: طول جاده ای که از روستاهای چنارستان عبور می کند ۱۰ کیلومتر است و تا زمانی که وضعیت زیرگذر و روگذر در این نقطه به نتیجه برسد چند پل عابر پیاده برای تردد مردم و دانش آموزان به منظور کاهش تلفات جانی احداث شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...