افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6254 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
20 ژانویه 2024 - 19:17

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا روز شنبه در نشست شورای مسکن با اشاره به اینکه ۶۸ هزار و ۸۷۷ نفر در کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: ۵۰ درصد متقاضیان مربوط به یاسوج است که همچنان با مشکل زمین مواجه‌ هستیم. معاون هماهنگی امور […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا روز شنبه در نشست شورای مسکن با اشاره به اینکه ۶۸ هزار و ۸۷۷ نفر در کهگیلویه و بویراحمد در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند، گفت: ۵۰ درصد متقاضیان مربوط به یاسوج است که همچنان با مشکل زمین مواجه‌ هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: ادارات زمین‌هایی که دارند برای طرح نهضت ملی مسکن در اختیار قرار دهند و هیچ دستگاهی حق ندارد زمینی که مستعد طرح نهضت ملی است را پنهان کند.

وی بیان کرد: اگر دستگاهی زمین داشته باشد و در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهد اولویت را به کارمندان همان دستگاه‌ها می‌دهیم.

روستا در ادامه با اشاره به اینکه طرح‌های نهضت ملی مسکن در دهدشت و یاسوج نیاز به تامین آب دارد، گفت: دو مخزن ۲۰ هزار متر مکعبی در دهدشت و دو مخزن دیگر برای مرکز استان با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان پیش بینی شده که از محل اعتبارات طرح نهضت ملی مسکن تامین می‌شود.

وی در خصوص مشکل طرح نهضت ملی مسکن در باشت گفت: طرح نهضت ملی مسکن در باشت تاکنون بی نتیجه مانده است که زمینی مربوط به جهاد کشاورزی و بنیاد مستضعفان است که باید تعیین تکلیف شود و هر چه زودتر مشکل طرح نهضت ملی مسکن برای ۵۵۰ متقاضی در باشت رفع شود.

وی بیان کرد: راه و شهرسازی مشاوری جذب کرده و ۶ ماه است در حال بررسی ایجاد شهرک جدید در اطراف یاسوج است و در صورتی که مقدور باشد برای خانه‌دار کردن مردم شهرک ایجاد می شود.

روستا همچنین با بیان اینکه بانک‌ها در تحقق برنامه های طرح نهضت ملی مسکن مشارکت کنند، گفت: پنج هزار متقاضی به بانک معرفی شدند و پنج هزار متقاضی جدید در نوبت است که هفته آینده بین بانک‌ها تقسیم بندی می‌شوند تا هر بانک به وظیفه خود عمل کند.

معاون استاندار از افتتاح و کلنگ‌زنی واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در دهه فجر خبر داد و گفت: حدود یک هزار واحد در قالب خود مالکی، مسکن ۹۹ ساله و سایر موارد طرح نهضت ملی مسکن در دهه فجر افتتاح می‌شود که بیشتر واحدهای افتتاحی مربوط به دهدشت است.

وی بیان کرد: همچنین افزون بر یک هزار و ۲۰۰ واحد در دهدشت طی دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود و ۲۵۰ قطعه زمین هم در طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد هم با بیان اینکه ۲۰ هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی تایید نهایی شدند، گفت: سه سایت در شهر یاسوج با پیشرفت قابل قبولی در حال احداث است.
محمد راستا با بیان اینکه ۸ هزار نفر از متقاضیان متقاضی زمین در طرح جوانی جمعیت است، گفت: بانک‌ها راه و شهرسازی را در تحقق اهداف طرح نهضت ملی مسکن یاری کنند.
پایان پیام/

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...