افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6249 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
صدا و سیما بستر خوبی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی فراهم کرده است
19 ژانویه 2024 - 12:04
رئیس ستاد انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدا و سیما بستر خوبی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی فراهم کرده است.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی روز پنجشنبه در کمیته تبلیغات ستاد انتخابات استان گفت: پر بیننده‌ترین رسانه در استان صدا و سیما است و تا دورترین مناطق دارای مخاطب است و برنامه ها و دیدگاه های نامزدها از طریق کانال‌هایی که راه اندازی کرده است به اطلاع مردم رسانده می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان افزود: برخی از نامزدهای انتخاباتی پیش از موعد با اعلامیه ها و تجمعاتی در مکان های مختلف به تبلیغات پرداختند که تذکرات لازم داده می‌شود.
هاشمی با بیان اینکه همه کمیته‌های زیر مجموعه ستاد انتخابات فعال هستند، گفت: یکی از موضوعات مهم و حیاتی بحث بستر اینترنت برای انتخابات آنلاین است که همه ۸۷۲ شعبه اخذ رای تست شدند و مشکل اینترنت وجود ندارد.
رئیس ستاد انتخابات افزود: بالغ بر ۲۰ همایش انتخاباتی در سطح استان برگزار شده و این استان نسبت به سایر استان‌ها پیشتاز است.
هاشمی‌مهر عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های با مشارکت بالا است و نگران مشارکت در استان نیستیم آنچه مورد توجه است سلامت و امنیت در انتخابات است.
در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان با اشاره به راه‌اندازی سه کانال برای سه حوزه انتخابیه گفت: داوطلبان برای حضور در برنامه‌های انتخاباتی می‌توانند با مراجعه به سایت اعلام شده ثبت‌نام کنند.
امیر رئوف با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات تا پایان دی ماه فرصت ثبت نام در کانال‌های شبکه استانی دنا را دارند، گفت: ستاد انتخابات کشور مبالغی را اعلام کرده و تعرفه ها در مناطق مختلف متفاوت است.

وی اظهار کرد: نامزدهای انتخابی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت بابت ٢٠ دقیقه برنامه و سه بار باز پخش مبلغ ٣٠ میلیون تومان، حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی ۳۵میلیون تومان و حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون باید ۴۵میلیون تومان بپردازند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...