افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6279 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
فرماندار شهرستان کهگیلویه در دیدار سرپرست ورزش وجوانان:  شهرستان کهگیلویه با داشتن استعدادهای ورزشی نیاز به توجه بیشتررامی طلبد واهمیت به تکمیل پروژه های نیمه تمام را در اولویت کاری سرپرست ورزش وجوانان دانستند(+تصاویر)
18 دسامبر 2023 - 15:39
شهرستان کهگیلویه با داشتن استعدادهای ورزشی نیاز به توجه بیشتررامی طلبد واهمیت به تکمیل پروژه های نیمه تمام را در اولویت کاری سرپرست ورزش وجوانان قرار بگیرد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،صبح امروز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲ سرپرست اداره ورزش و جوانان کهگیلویه با حضور در فرمانداری با سید حمزه محقق زاده فرماندار شهرستان کهگیلویه دیدار و گفتگو کرد.

رحمان اندیک سرپرست اداره ورزش و جوانان کهگیلویه در این دیدار از اهمیت و ضرورت جایگاه ورزش سخن گفت و بیان کرد که امروزه ورزش ویژه ورزش قهرمانی به یک صنعت تبدیل شده و تمام کشورهای دنیا در سرمایه گذاری در ورزش در رقابت هستند و از آن به عنوان یک ابزار دیپلماسی قوی استفاده می کنند و همچنین ورزش را به عنوان یک فرصت و دروازه صنعت توریسم و گردشگری تبدیل کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان اظهار داشت : در مقوله ورزش همگانی و عمومی مهمترین اهمیت و ضرورت و فایده آن تامین سلامت جسمی و روانی می باشد و آسیب های اجتماعی که امروزه دامن گیر شهرستان هستند با توسعه ورزش و سوق دادن عموم مردم به ورزش قابل درمان می باشند و ورزش را نسخه شفا بخش آسیب های اجتماعی برشمرد.

وی همچنین عنوان کرد که ظرفیت و پتانسیل ورزش در شهرستان کهگیلویه بالاست و با اشاره به موفقیت های ورزشکاران شهرستان کهگیلویه همچون باشگاه فراز بام خائیز، باشگاه های فوتبال و فوتسال حاضر در مسابقات لیگ های کشوری، ورزشکاران کشتی، رزمی و سایر رشته های ورزشی خواستار استفاده و توجه ویژه به این ظرفیت شد تا شاهد جامعه پویا و با نشاط باشیم.

وی همچنین گزارشی از هیات های ورزشی، اماکن ورزشی، باشگاه ها و… به فرماندار ارائه نمودند.

سید حمزه محقق فرماندار شهرستان کهگیلویه در این دیدار بیان کرد: که شهرستان کهگیلویه با داشتن استعدادهای ورزشی مناسب در رشته‌های مختلف سهم بسزایی در نیروی انسانی و قهرمانان ورزشی استان برای حضور در مسابقات و میادین قهرمانی ملی و بین المللی داشته و توجه ویژه ای را می‌طلبد که با برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری هدفمند و استفاده بهتر از امکانات موجود در شهرستان می توان شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران در میادین ورزشی باشیم.

و در بحث آسیب های اجتماعی عنوان کرد که ورزش می تواند و باید به رفع التهابات اجتماعی در جامعه کمک کند.

محقق زاده با تاکید بر اهمیت و ضرورت تکمیل پروژه های نیم تمام ورزشی به ویژه استخر دهدشت و استادیوم قلعه رئیسی اشاره کرد و آنها را جز اولویت های کاری سرپرست اداره ورزش و جوانان دانسته که باید هر چه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسند و با تماس تلفنی با مدیر کل ورزش و جوانان استان و استانداری استان پروژه های عمرانی و تخصیص اعتبارات را پیگیری کردند.

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...