افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
فوتبال پیشکسوتان کامبک منتخب اهواز با برتری برمنتخب سوق ( شهرستان کهگیلویه)(+تصاویر)
16 دسامبر 2023 - 0:18
هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم اهوازی ها جسورتر به دنبال تغییر نتیجه بودند وبا بازی زیبای خود که چشم بسته همدیگر را پیدا می کردند ودر تمام جناح ها فعال ودر حمله بودند.
پ
پ

شهرستان کهگیلویه (شهر سوق) ورزشگاه شهید بهشتی

جمعه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲

 

🔵 تیم منتخب پیشکسوتان شهر سوق ( شهرستان کهگیلویه ) ۴

گلها نیمه اول : دو گل جمال حسینی دو گل مصطفی درخشان مهر

⚪ تیم منتخب اهواز ( مرحوم کمایی) ۵

گلها نیمه اول محمد بروایه ۲ گل نیمه دوم رحیم حرگانی ، محمد بروایه ، حسن نیسی( پنالتی)

به گزارش عصر زاگرس،امروز جمعه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲ به دعوت تیم منتخب پیشکسوتان شهر سوق (شهرستان کهگیلویه ) تیم منتخب اهواز یا همان تیم زنده یاد مرحوم حسین کمایی مهمان این تیم درشهرسوق بود قضاوت این دیدار را آقایان حاج علی سینا حسینی لیر به کمک هاشم غندی ومهدی راهخداپور برعهده داشتند.

تیم آبی پوش منتخب سوق یاران غفار رخشا و مهدی حسینی نیمه اول را با سیستم ۳-۶-۱ با کیومرث دوستکام ، جوادی ، کامل صادقی وخدایار زینی پور در خط دفاعی ، احد حسنی ، صدرالله توفیقی نسب، وهاب مساوات، یدالله کاظمی ، مصطفی درخشان مهر و یعقوب سعیدی در خط هافبک وبا یک مهاجم جمال حسینی در مقابل سفید پوشان منتخب اهواز یاران نادر زرگانی با صادق صفدری ، منوچهر محمد زاده، محمدبراویه، علی موذن، حسین سواری، عادل سواری، صادق حیدری، منصور نیسی، کاظم حمادی، علی حمیری، صادق حیدری،نوروز دشتستانی، وهاب عبادتی، حسن نیسی،محمدصفاریان، مسعود روشن پور، سید حسین حسینی ، رحیم حرگانی قرار گرفتند.

دراین نیمه هنوز بازیکنان دو تیم بخصوص سوق درست در جای خود استقرار و بربازی مسلط نشده بودند که تیم منتخب اهواز در یک حمله سریع و برق آسا با استفاده از تعلل مدافعان سوق و با هوشیاری محمد براویه مهاجم خود با یک بغل پا از پشت شش قدم گل اول بازی برای منتخب اهواز رقم خورد.

هنوز یک دقیقه از این گل و مزه آن برای اهوازی ها خشک نشده بود که اینبار تیم منتخب سوق با یک حمله سریع تیمی پاس وهاب مساوات وشوت زیبای جمال حسینی درست در وسط دروازه قرار گرفت که دروازه‌بان بلندقامت اهوازی مغلوب این شوت سرکش شد وگل مساوی برای منتخب سوق رقم خورد.

سطح وکلاس بالای بازی هر دوم تیم اندک تماشاگران ومهمان را به وجد آورد وهر دو تیم درصدد گرفتن توپ ومیدان وبرتری برحریف بودن که زیبایی بازی را دو چندان وهیجان آن را بالاتر می برد.

اینبار هم منتخب اهواز با یک کار گروهی وفرار از جناح چپ خط دفاعی سوق در تعلل مدافعان با فرار مهاجم خود همراه با پاس عرض را روانه دروازه منتخب سوق نمود،محمد براویه از تعلل مدافعان استفاده و با یک شوت کات دار برای بار دوم منتخب اهواز را پیش انداخت.

تیم منتخب سوق در این نیمه دست بردار رسیدن به دروازه حریف و گل مساوی نبود که هم اینبار همچون گل اول گل زده منتخب اهواز بیش از یک دقیقه دوام نیاورد.

مصطفی درخشان هافبک مهاجم منتخب سوق روی پاس یعقوب سعیدی با یک شوت زمینی دور از دستان دروازه‌بان منتخب اهواز گل دوم ومساوی را از کنار تیرک عمودی برای منتخب سوق رقم زد.

اهوازی ها که حریف خود را جسور وآماده دیدند جانب احتیاط را بیشتر و خود را هوشیار تر کردند.

اما این نیمه را باید به نام منتخب سوق نوشت که با گرفتن نبض بازی وپیدا کردن همدیگر ، استفاده ازپاس های ترکیبی ،پرس نمودن حریف فشار خود را زیادتر وحملات خود را بیشتر کرد که حاصل آن دو گل دیگر بود.

در ادامه این نیمه تیم سوق روی یک ضربه کرنر ودر یک رفت وبرگشت توپی را که در آسمان محوطه دروازه منتخب اهواز سرگردان بود با هوشیاری مصطفی درخشان با یک قیچی زیبا آن را دور از دستان دروازه‌بان به قعر دروازه منتخب اهواز فرستاد تا ضمن دبل گل زنی خود آب سردی بر پیکر گرم شده منتخب اهواز بریزد.

تیم اهواز تلاش زیادی کرد تا در همین نیمه اول نتیجه را تغییر دهد وچندین بار تا یک قدمی دروازه وباز کردن آن پیش رفتند بخصوص موقعیت های براویه وتعلل این بازیکن همراه با هوشیاری مدافعان وتلاش دوستکام دروازه‌بان سوق مانع به ثمر رسیدن گلهای بعدی برای منتخب اهواز شد تا اینبار شاهد فرار جمال حسینی تنها مهاجم سوق باشیم که از کمند مدافعان اهوازی فرار و با تک به تک شدن با دروازبان منتخب اهواز باشیم.

این بازیکن با دور زدن دروازه‌بان موفق شد گل دوم خود وچهارم سوق را رقم بزند تا نیمه اول با برتری چهار بر دو برای منتخب سوق تمام شود و هر دو تیم به وقت استراحت بروند.

نیمه دوم را باید به نام منتخب اهواز ونادر زرگانی بنویسیم که هر کاری خواستند با توپ میدان کردند تا جبران گلهای خورده بنمایند.

نادر زرگانی وبازیکنانش با کوله باری از تجربه و با شناخت حریف همراه با تعویض وتغییراتی که این مربی در ترکیب خود ایجاد نمود از همان دقایق اول نیمه دوم با مالکیت توپ ومیدان عرصه برمیزبان خود تنگ وزیر فشار قرار داد تا گلهای خورده را جبران نمایند.

اولین زنگ خطر وخطای جوادی مدافع آخر سوق پشت محوطه جریمه یک ضربه آزاد مستقیم را برای حریف فراهم نمود تا رحیم حرگانی با یک ضربه زیبا توپ به  تیرک عمودی دروازه سوق ساییده و گل سوم را از بالای سر صد دفاعی به تور برساند،از زیبایی این ضربه دروازه‌بان سوق جزنظاره گر شدن کار دیگری نتوانست انجام دهد تا اختلاف به یک گل برسد.

در ادامه بازی تیم سوق جهت رسیدن به گل های بعدی جلو کشیدن که روی یک ضربه کرنر با جا ماندن جوادی مدافع آخر تیم سوق باعث گردید با دفع کرنر از طرف تیم منتخب اهواز ضد حمله سریعی تدارک ببیند که روی این ضد حمله تعلل کامل صادقی تنها مدافع باقی مانده در خط دفاعی منتخب سوق در دفع توپ دچار مشکل وهمین توپ با ربایندگی رحیم حرگانی مهاجم منتخب اهواز خود را در یک موقعیت تک به تک با دروازبان سوق می دید که این مهاجم با یک پاس عرضی در جناح مخالف توپ را زیر پای براویه قرار داد تا این بازیکن بدون مزاحمت گل چهارم و مساوی و هت تریک خود را برای منتخب اهواز رقم بزند.

در نیمه دوم مربیان تیم منتخب سوق که بازیکنان را زیر فشار حملات وساق های خسته می دیدند دست به چند تعویض زدند تا به بازی طروات و شادابی ببخشند.

ورود مندنی سعیدی ، بهزاد جفایی، محمد مهدی غندی، سلمان قدیمی، مکی سیدی پور ورحمان عزیزی به عنوان یار تعویضی برای سوق این انتظار را می‌رفت تا این بازیکنان ضمن حفظ نتیجه و برای تغییر  در نتیجه بازی به تیم کمک نمایند.

در ادامه بازی و یک کارتیمی بین محمد مهدی غندی وجمال حسینی همراه با فرار این بازیکن وپاس خوبی که برای مصطفی درخشان در پشت شش قدم تیم منتخب اهواز اماده،  که این بازیکن در یک موقعیت تک به تک که فقط دروازه‌بان را پیش روی خود داشت با شوت خود آسمان بالای دروازه منتخب اهواز را شکافت.

در ادامه حملات تیم سوق جهت خارج شدن از زیر فشار حریف به حملات خود ادامه که شوت زیبای مصطفی درخشان روی تیرک افقی منتخب اهواز نشست واین موقعیت برای سوق از دست رفت تا منتخب اهواز با یک حمله سریع تیمی ویک پاس در عمق برای رحیم حرگانی می رفتند که به گل پنجم برسند اما دوستکام دروازه‌بان سوق این موقعیت تک به تک را با عکس العمل عالی دفع نمود.

هر چه به پایان بازی نزدیک می شدیم اهوازی ها جسورتر به دنبال تغییر نتیجه بودند وبا بازی زیبای خود که چشم بسته همدیگر را پیدا می کردند ودر تمام جناح ها فعال ودر حمله بودند.

در جریان بازی ازخط دفاعی منتخب سوق مدافع تیم سوق ضربه ای برای رد کردن توپ از محوطه به توپ می زند که در کمال ناباوری کمک داور با بلند کردن پرچم بخاطر برخورد توپ به دستان مدافع دیگر در مسیر حرکت توپ اعلام پنالتی ومورد موافقت داور که خود در چند قدمی صحنه بود قرار می گیرد.

حسن نیسی پشت این ضربه قرار گرفت و با به ثمر رسیدن این پنالتی منتخب اهواز موفق شد با کام بک در یک دورهمی دوستانه فوتبال ودر یک فضای صمیمی واحترام به پیشکسوتی هر دو تیم میزبان خود منتخب سوق را با نتیجه ۵بر۴ شکست دهد.

حضور مهمانان دعوت شده منجمله پیشکسوتان شهرستان کهگیلویه وشهر سوق وهمچنین مسئولین اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه آقایان اندیک ونیکویی ومهندس علیجان اردشیری دبیر اجرایی هیئت فوتبال استان کهگیلویه وبویراحمد ونماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی درمسابقات لیگ های کشوری باعث خوشحالی برگزار کنندگان این مسابقه گردید.

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...