افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آئین استقبال ازدارنده مدال برنز کشتی فرنگی نوجوانان کشور درشهر سوق(+تصاویر)
09 دسامبر 2023 - 23:13
حسین دیهون ورزشکار شایسته استان وشهر سوق در وزن ۵۵ کیلوگرم با گرفتن ۵ کشتی نفس گیر که حاصل آن ۴ پیروزی ویک شکست بود به مقام سوم ومدال برنز نوجوانان کشور دست پیدا کرد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ آئین استقبال از ((حسین دیهون))کشتی گیر فرنگی کار شهر سوق که در عضویت تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در مسابقات قهرمانی کشور مقام سوم کشور ومدال برنز را به گردن آویخت با حضور مسئولین بخش سوق و شهرستان کهگیلویه در میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار گردید.

این ورزشکار شایسته به همراه مربی خود مورد استقبال گرم مسئولین ، همشهریان خانواده، با گردن آویز نمودن حلقه ها وشاخه های گل تجلیل بعمل آمد.

در آئین این مراسم مهندس احتشام پور محمدی رئیس اسبق هیئت کشتی استان ضمن تقدیر وتشکر از مردم ومسئولین اشاره ای به سرمایه های ورزشی منطقه نمودند که همگی باید در حفظ ونگهداری آنها تلاش کنیم.

ایشان از مربیان وهیئت های کشتی شهرستان کهگیلویه وبخش سوق وکلیه خواهران وبرادران ومسئولین حاضر در جلسه تشکر بعمل آوردند و از مسئولین منطقه در راس استاندار ،نماینده مجلس،اداره کل ورزش وجوانان خواستند جهت حفظ ورزشکاران مدال آور در سطح ملی تلاش نموده که مجبور به مهاجرت نشوند.

ایشان عنوان نمودند: مربیان دلسوز ورزش کشتی راه را ساختند لذا مسئولین با تدبیر وتلاش مضاعف در جهت نگهداری این عزیزان که الگوی جامعه ورزشی هستند را به نحوی حفظ کنند که مانند آذر شب وسایر عزیزان مجبور به انتقال به سایر استان ها نباشند.

وی افزود،همه عزیزانی که مهاجرت کردند عموما پرچم این استان را بالابردند،نگذارید پرچم‌ افتخار استان واین منطقه به زمین بیفتد.

در پایان مهندس پورمحمدی از همه دست اندرکاران ومدیران بخش سوق بویژه اداره ورزش وجوانان و هیئت کشتی در ایجاد این برنامه تقدیر وتشکر نمود.

اندیک سرپرست اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه ضمن ابراز خوشحالی از کسب این مقام ارزشمند کسب این افتخار را به مدیرکل محترم ورزش و جوانان،مردم بخش سوق، جامعه ورزش شهرستان کهگیلویه ، هیئت کشتی ومربیان این ورزشکار تبریک و از حضور همه مسئولین در این آئین استقبال تقدیر وتشکر و عنوان نمودند که حسین دیهون حاصل زحمات شبانه روزی مربیان کشتی سوق و شهرستان کهگیلویه می باشد و الگوی ورزشی برای جامعه کشتی بخش سوق هستند و در آینده قهرمانان زیادی در کشتی از سوق با تلاش مربیان به کشور معرفی خواهند شد.

ایشان همچنین ابراز کردند که حمایت و مساعدت لازم را از ورزش بخش سوق خواهند داشت. ‌

لازم به ذکر است حسین دیهون ورزشکار شایسته استان وشهر سوق در وزن ۵۵ کیلوگرم با گرفتن ۵ کشتی نفس گیر که حاصل آن ۴ پیروزی ویک شکست بود به مقام سوم ومدال برنز نوجوانان کشور دست پیدا کرد.

این کشتی شایسته با کشتی های خوبی که از خود به نمایش گذاشت از طرف کادر فنی مسابقات به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران دعوت گردید.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  1. برای نفر سوم مسابقات کشوری اینجور استقبال کردن ولی محسن نژاد را تو بهمئی هیچ ارزشی بهش نمیزارن

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...