افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6249 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اجرای طرح پویش ملی غربالگری دیابت و فشارخون رایگان در کهگیلویه /مردم به نزدیک ترین پایگاه سلامت مراجعه کنند
09 دسامبر 2023 - 13:03
معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: افراد بالای ۱۸ سال شهر دهدشت برای حفظ سلامت خود ضروری است در پویش ملی غربالگری رایگان دیابت و فشارخون شرکت کنند.
پ
پ

به گزارش عصـرزاگـرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ مهندس سید محمد رضا جلیل پور ضمن اعلام این خبر تصریح کرد: هدف از انجام این طرح شناسایی افراد مبتلا به دیابت و فشار خون و ارائه آموزش و اطلاع رسانی در زمینه ی علائم ، عوارض و نحوه ی پیشگیری از این بیماری هاست.
جلیل پور افزود: با توجه به این مهم که درصد بالایی از مرگ و میرها مربوط به بیماری های غیر واگیر بوده واصلی ترین عوامل بیماری های غیر واگیر فشارخون و دیابت می باشند لذا انتظار میرود جمعیت بالای ۱۸ سال شهر دهدشت به منظور حفظ سلامت خود ، در اسرع وقت به نزدیکترین پایگاه سلامت و یا مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت خود مراجعه کرده و نسبت به اندازه گیری رایگان فشارخون و قند خون خود اقدام نمایند.
وی اظهار داشت: کلیه ی بیماران شناسایی شده به صورت منظم ، ماهانه و فصلی مراقبت های بهداشتی را به صورت رایگان دریافت می کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...