افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
در هفته ششم لیگ دسته سوم فوتبال کشور تعویض های طلایی میداوودی ، هدیه سه امتیازی پوربهشت و قرار گرفتن اتحاد کهگیلویه در یک قدمی صدرجدول (+تصاویر)
06 دسامبر 2023 - 22:04
یاران میلاد میداوودی که تا هفته پنجم درخانه به حریفان خود باج نداده بودن آمدند تا از این بازی ومیزبانی دست پر بیرون بیایند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،لیگ دسته سوم کشور که در شش گروه ۱۵ و۱۴ تیمی با ۸۵ تیم دنبال می شود به هفته ششم خود رسید.

جایی که در گروه پنجم سه نماینده استان کهگیلویه وبویراحمد اتحاد کهگیلویه ، تام بویراحمد وشاهین بهمئی رقابت تنگاتنگی با حریفان خود دارند.

تیم اتحاد که تا قبل از هفته ششم با ۸ امتیاز در یکی قدمی صدر جدول قرارداشت در مصاف هفته ششم امروز چهارشنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۲ در شهر دهدشت ورزشگاه آزادی میزبان تیم شاهین شهرستان لردگان استان چهار محال وبختاری بود قضاوت این دیدار را چهار داور از استان بوشهر مجید خشتی به کمک مجتبی بهارستانی، یوسف قاسمی داور چهارمی ابوالفضل دولت جاوید نماینده فدراسیون کاوه جاوید از مسجدسلیمان عده داربودند.

یاران میلاد میداوودی که تا هفته پنجم درخانه به حریفان خود باج نداده بودن آمدند تا از این بازی ومیزبانی دست پر بیرون بیایند.

سرمربی تیم اتحادکهگیلویه برای نیمه اول با مهدی شریفی،مهران کیانی، محمدزارع، رضازلفی، مصطفی شکری، مهدی محمود نیا،احمدمحمدیان (کاپیتان) محمدرضاحاتم نژاد، نواب نیک پور، احمد ناصری وبهنام برهانی مقابل حریف لردگانی خود قرارگرفت.

تیم شاهین وقتی از موقعیت وضعیت حریف در جدول وشریط میزبان در جریان بود از همان اول برای حفظ دروازه خود وبعد هم استفاده از ضد حملات چشم به حداقل نتیجه این مسابقه داشت تا با امتیاز ودست خالی باز نگردد.

اما اتحاد کهگیلویه که چشم به صدر جدول ودیگر نتایج داشت نیازمند به هر سه امتیاز این بازی خانگی بود واز همان دقایق اول توپ ومیدان را دراختیار گرفت وتمام راه های رسیدن به دروازه را مرور نمودند.

اما دفاع فشرده وچند لایه و دروازه‌بان چالک، بلندقد وآماده شاهین در زمین وهوا از دروازه خود محافظت می کردند.

در این نیمه عملاً به دو مهاجم اتحاد، بهنام برهانی واحمد ناصری فرصت عرض اندام داده نشد.

بهترین موقعیت این نیمه برای رسیدن به گل، در یکی از حملاتِ اتحاد کهگیلویه توپ در محوطه دروازه شاهین در یک رفت وبرگشت پشت محوطه این تیم روی پای حاتم نژاد جفت وجورشد که شوت زیبای این بازیکن می رفت که اولین گل این  مسابقه را رقم بزند که با عکس العمل وشیرجه عالی دروازه‌بان شاهین دفع گردید.

این حمله را شاهینی ها خیلی زود جواب دادند وخود را به پشت محوطه دروازه اتحاد رساندند، می رفتند تا با یک شوت زیبا وزمینی دروازه اتحاد را باز کنند که شیرجه زمینی دروازه‌بان اتحاد این توپ را از دهانه دروازه به کرنر فرستاد.

چند دقیقه بعد شوت زیبای کاپیتان محمدیان از ۴۰ متری در دهانه دروازه توسط دروازه‌بان شاهین با یک پرش بلند جمع شد تا نیمه اول بدون به ثمر رسیدن گلی دو تیم به وقت استراحت بروند.

نیمه دوم را باید اوج بازی و زیر فشار قرارگرفتن حریف وبه گل رسیدن اتحاد بدانیم.

در این نیمه میلاد میداوودی قبل از شروع بازی دست به سه تعویض همزمان زد وبا فرستادن پژمان شاهپری، حمید پوربهشت و کیوان علی زاده حقله حملات خود را تهاجمی تر نمود.

با حضور این سه تازه نفس از همان دقیقه اول مهمان تحت فشار خرد کننده بازیکنان اتحاد کهگیلویه قرار گرفتند.

در ادامه حملات شوت بازیکن اتحاد می رفت که شادی را به اردو این تیم بیاورد که بازهم دروازه‌بان شاهین این شوت را از کنار تیرک عمودی راهی کرنر کرد که در چند رفت وبرگشت روی سر برهانی جفت و جور و ضربه سر این بازیکن از پشت شش قدم نزدیک بود دروازه شاهین را باز کند که این ضربه سر توسط دروازه‌بان شاهین از زیر طاق دروازه برای بار دوم به کرنر فرستاده شد.

تیم اتحاد که سراپا حمله بود ودر هر حمله بوی گل می داد، اما حضور یک دروازه‌بان آماده و مدافعان سخت کوش که با چنگ و دندان از دروازه خود محافظت می کردند کار را برای حریف  سخت می کرد.

عقربه ساعت دقیقه ۷۰ را نشان می داد و میداوودی لب خط که نگران و آرام و قرار نداشت دستورات تکنیکی تاکتیکی را به بازیکنان منتقل می کرد.

در همین دقیقه بود که در یکی دیگر از حملات اتحاد، بهنام برهانی مهاجم اتحاد کهگیلویه در محوطه دروازه شاهین پا به توپ و در موقعیت شوت زنی قرار گرفت اما توسط مدافعان شاهین سرنگون و داور به علامت پنالتی در سوت خود دمید.

اعتراضات بازیکنان شاهین لردگان راه به جایی نبرد تا خود برهانی پشت این ضربه پنالتی قرار گیرد، اما پنالتی این مهاجم که به گوشه چپ دروازه شاهین نواخته شد با یک شیرجه وعکس العمل عالی از کنار تیرک عمودی توسط دروازه‌بان شاهین لردگان دفع و آه بازیکنان ،کادر فنی وتماشاگران با از دست رفتن این موقعیت بلند شد.

اما این پایان کار نبود حمید پور بهشت یکی از تعویضی های طلایی میلاد میداوودی برای نیمه دوم بود و نقش خوبی در حملات اتحاد داشت اینبار با ربایندگی توپ در جناح راست خط دفاع شاهین با کمی پیشروی به زیبایی شوتی کات دار را روانه دروازه شاهین لردگان نمود که این شوت در تیر دو و زاویه مخالف به دور از دستان دروازه‌بان بلندبالای شاهین به تور نشست و به یکباره ورزشگاه غرق در شادی و صدای ساز و نقاره با شدت بیشتر تماشاگران را به وجد آورد.

پور بهشت زننده گل با رفتن به طرف سرمربی خود شادی گل را با ایشان تقسیم نمود و لقب تعویض طلایی را به خود اختصاص داد.

دقایق باقی مانده با چند تعویض در تیم اتحاد و حضور امامی و افشین کرمی جهت حفظ نتیجه انجام شد.

در پایان شش دقیقه وقت های تلف شده شاهینی ها تلاش زیادی نمودند که گل خورده را جبران اما حوادثی از جمله مصدومیت شدید یکی از بازیکنان اتحاد ، اخراج بازیکن شاهین و اخراج افشین کرمی بازیکن تازه وارد اتحاد باعث شد تا  دقایقی بازی از حالت طبیعی خود خارج و در نهایت اتحاد با گل زیبای پور بهشت ۳ امتیاز شیرین این بازی خانگی را در خانه نگهدارد و برای صدرنشینی چشم به نتایج و رأی فدراسیون فوتبال داشته باشد.

خبر وگزاش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...