افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6254 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بسیج در انجام رسالت خود در همه عرصه ها به دستاوردهای بزرگی رسیده است
25 نوامبر 2023 - 18:34
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج در انجام رسالت خود پاسداری از انقلاب، نظام اسلامی و تحول آفرینی در همه عرصه ها به دستاوردهای بزرگی رسیده است.
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده  در اجتماع بسیجیان شهرستان گچساران با بیان اینکه بسیج شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه ایمانی، توحیدی و اعتقادی که در بین بسیجیان است موجی شده که بسیج جمهوری اسلامی یک مجموعه منحصر به فرد در سطح دنیا شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بسیج در حالی تشکیل و شروع به کار کرد که انقلاب نوپای اسلامی آماج حملات تمام عیار دشمنان از هر سویی بود.
وی عنوان کرد: بسیج که از خود مردم و از متن مردم است هم سرنوشت جنگ را تغییر داد و هم آینده نظام اسلامی را تضمین کرد و باعث شد تا با مردم و همراه با مردم با بصیرت میهمن اسلامیمان جانانه از انقلاب اسلامی، ارزش و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.
استاندار اظهار داشت: بعد از جنگ تحمیلی هشت ساله، سپاه و بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی شروع به ایجاد یک نیروی جدید کردند، در سال ۱۴۰۱ کشور وارد یک جنگ ترکیبی شده بود بُعد دیگر جنگ ترکیبی جنگ نظامی است اما چون هیچ ارتشی جرات مقابله با ایران قوی، سپاه، ارتش و بسیج ما را نداشت از جنگ نظامی تمام عیار منصرف شدند.
احمدزاده با اشاره به حوادث غزه گفت در مدت ۴٠ روزی که غزه آماج حملات اسرائیل است در قلب اروپا مردم به خیابان می‌آیند و به پشتیبانی از غزه شعار می‌دادند و برخلاف سیاست‌های دولت های مستکبر از غزه حمایت می‌کنند این برگرفته از روحیه جهادی جبهه مقاومت است.

 

استاندار خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت تا این اندازه قوی و مقتدر شده که سید حسن نصرالله در سخنرانی خود اعلام می‌کند که حماس برای اسرائیل کافی است و حزب‌الله در انتظار ناوهای آمریکا است‌.
استاندار اعلام کرد: آتش‌بسی که قرار است در غزه اعمال شود قبل از اینکه برای مردم غزه مهم باشد برای اسرائیل غاصب، آمریکای جنایتکار و بلوک‌های غرب مهم است چرا که دستاوردی برای آنها نداشته است.
وی با اشاره به اینکه درست است که بیش از ۱۳ هزار نفر شامل چند هزار زن و کودک کشته شدند که این آورده برای اسرائیل محسوب نمی‌شود، گفت: صدای مردم دنیا علیه اسرائیل بلند شده حتی در خود آمریکا مردم در حمایت از جبهه مقاومت به میدان آمده و بر علیه اسرائیل شعار می‌دهند.
استاندار ابراز داشت: هدفی که امام راحل از تشکیل بسیج و سپاه داشت امروزه به خوبی خود را در دنیا نشان می‌دهد، در حال حاضر تفکر بسیج محبوب مردم دنیا است و شاهدیم فوج فوج از مردم کشورهای عربی به جبهه مقاومت می‌پیوندند.
احمدزاده بودجه ارتش آمریکا را ۱۵ برابر کشورهای اروپایی عنوان کرد و گفت: ارتش آمریکا در برابر جبهه مقاومت درمانده شده است و تمام پایگاه‌های آنها در منطقه زیر موشک مقاومت است و آنها التماس می‌کنند، پیک و واسطه می‌فرستند که جبهه مقاومت به پایگاه‌های آمریکا حمله نکند.
احمدزاده تصریح کرد: غزه قهرمان تا امروز سقوط نکرده است، اسرائیل یک بیمارستان را گرفته و تبلیغات می‌کند که غزه سقوط کرده اگر غزه سقوط کرده بود چرا اسرائیل آن را زیر بمباران گرفته است یعنی اسرائیل نیروهای خود را بمباران می‌کند؟
وی بیان کرد: حماس به عنوان گروه کوچکی از مقاومت، اسرائیل و آمریکا را به زانو درآورده است و مقاومت، همه توان خود را در جنگ با اسرائیل پای کار نیاورده است. به فرموده مقام معظم رهبری در حال نزدیک شدن به نوک قله ها هستیم که لازمه رسیدن به قله، مقاومت و در صحنه بودن است.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ اشاره و عنوان کرد: مشکلی برای رقابت در استان وجود ندارد و به لطف وحدت میان شورای تامین، امنیت در استان برقرار است.
احمدزاده با اشاره به اینکه مشارکت مردم برای تحقق دموکراسی و مردم‌سالاری دینی لازم است، گفت: دشمن تلاش می‌کند مردم را از حضور در انتخابات مایوس کند اما برای حفظ انقلاب، نظام و دفاع از آرمان‌های امام  راحل، رهبری و پاسداشت خون شهدا پای صندوق‌های رای حضور پر شور و گسترده خواهیم داشت. 
وی گفت: قطعا هر کاری که باعث تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات می شود را باید انجام دهیم و مشارکت و حضور مردم دفاع از مردم سالاری دینی است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...