افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
در بازی گرامیداشت روز پرستار وتجلیل از دکتر حسینی ، پاس بهبهان از پاس های خود بهتر استفاده کرد(+تصاویر)
23 نوامبر 2023 - 23:03
این دو تیم که طی سالهای گذشته بارها مقابل هم صف آرایی کرده بودند،که آخرین بازی در شهر بهبهان به تساوی ۲بر۲ انجامید.
پ
پ

سوق ورزشگاه شهید بهشتی

پنج شنبه ۲ آذرماه ۱۴۰۲

*🔵 پیشکسوتان سوق ۱*

گل نیمه اول: محمد مهدی غندی

*🟢 پیشکسوتان پاس بهبهان ۳*

گلها : نیمه اول از نقطه پنالتی شمس الله دهقان وعلی بهشت ، نیمه دوم مهدی عبدی

به گزارش عصر زاگرس،در دومین روز از آذرماه ۱۴۰۲ در گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از دکتر علی حسینی متخصص علوم پزشکی و پیشکسوت فوتبال تیم فوتبال پاس شهرستان بهبهان مهمان تیم پیشکسوتان شهر سوق شهرستان کهگیلویه بود.

این دو تیم که طی سالهای گذشته بارها مقابل هم صف آرایی کرده بودند،که آخرین بازی در شهر بهبهان به تساوی ۲بر۲ انجامید به دعوت پیشکسوتان سوق جهت انجام این مسابقه گرامیداشت وتجلیل وارد شهر سوق شدند.

این بازی با حضور مهمانان دعوت شده با قضاوت حاج علی سینا حسینی لیر وکمک های مهدی راهخداپور و هاشم غندی استارت خورد.

تیم آبی پوش سوق یاران غفار رخشا ومهدی حسینی نیمه اول را با دوستکام ، یعقوب سعیدی ، مندنی سعیدی ،کامل صادقی ، توفیقی، احدحسنی ، محمد عبدپور، یدالله کاظمی، سلمان قدیمی جمال حسینی وشاهرخ عباسی،مقابل سبزپوشان پاس بهبهان یاران سرهنگ عزیزی با احمد النقی نژاد، ارش شجاعی، ابراهیم زارعی، داریوش آردانه، مصطفی گودرزی، شمس الله دهقان ، آرش افرا، داوود سلیمانی، علی فرخی ، علی بهشت وجمشید عزیزی قرار گرفتند.

در ابتدای شروع نیمه اول تیم پاس قبل از اینکه تیم سوق خود را درزمین پیدا کند دقیقه یک وارسال توپ برای داوودسلیمانی این بازیکن پا به توپ وارد محوطه دروازه تیم سوق شد وقصد دور زدن یعقوب سعیدی مدافع آخر سوق را داشت که توسط این مدافع متوقف وداور در سوت خود به علامت پنالتی دمید.

شمس الله دهقان پشت این ضربه قرارگرفت ودرحالی که دوستکام دروازبان سوق دست ایشان را خوانده بود این پنالتی با برخورد به دستان این دروازه‌بان وارد دروازه وگل اول بازی برای بهبهان رقم خورد.

بازیکنان تیم سوق هنوز در شوک این گل بودند که چند دقیقه بعد بازهم این داوود سلیمانی بود که درجناح راست خط دفاعی سوق صاحب توپ وبدون مزاحمت تا پشت شش قدم دروازه سوق پیشروی وبا یک پاس عرضی در پشت شش قدم علی بهشت را که در موقعیت خوبی قرار داشت صاحب توپ واین بازیکن با یک بغل پا توپ را در زاویه مخالف دروازه سوق قرار داد و گل دوم پاس بهبهان را رقم زد.

تیم سوق بعد از به ثمر رسیدن این دو گل زودهنگام توپ ومیدان را دراختیار و خود را به دروازه بهبهان نزدیک کرد که بهترین موقعیت برای جبران یکی از گلها پاس جمال حسینی برای شاهرخ عباسی در یک موقعیت تک به تک ویک قدمی دروازه بود که شوت این بازیکن آسمان بالای دروازه را شکافت و راهی اوت شد و بار دیگر یک دو جمال حسینی وشاهرخ عباس وپاس شاهرخ برای جمال با بی دقتی این مهاجم راهی اوت شد تا همچنان دروازه پاس بهبهان بسته بماند.

با فراخوانی محمد مهدی غندی به زمین مسابقه در یکی از حملات سوق جمال حسینی موفق شد در یک ربایندگی توپ از مدافعان بهبهان با کمی پیش روی توپ خوبی را برای این بازیکن تازه وارد فراهم تا در یک موقعیت تک به تک تیم سوق بتواند یکی از گلها را جبران نماید و این نیمه با همین نتیجه دو تیم به وقت استراحت بروند.

در نیمه دوم هر دو تیم تعویض هایی انجام دادند،برای تیم سوق سیدخدایار زینی پور ، مکی سیدی پور، رحیم کیانی، روح الله رضایی و دکتر علی حسینی بعد سالها وارد زمین مسابقه شد و برای این تیم  بازی نمودند، برای تیم پاس بهبهان هم علی اعتصامی، مهدی عبدی، رحمان رادی ، سرهنگ عزیزی وشهریار قنواتی وارد بازی شدند.

در این نیمه شاهد بازی نزدیک وزیبایی از هر دو تیم بودیم.

تیم سوق برای جبران گل وبهبهان برای افزایش جدالی سخت ونفس گیر را شروع کردند.

در این نیمه مدافعان هر دو تیم تحت فشار وبه خوبی مانع رسیدن مهاجمان می شدند،بخصوص خط دفاعی پاس بهبهان که اجازه کار به دو مهاجم شناخته شده سوق جمال حسینی وشاهرخ عباسی نمی دادند،هرچند شاهرخ یک خط عقبتر در کمک به خط هافبک فعالیت می نمود.

بهترین موقعیت برای پاس بهبهان در نیمه دوم باز هم فرار داوود سلیمانی از عمق خط دفاعی سوق بود که این بازیکن در یک موقعیت تک به تک با دوستکام دروازه‌بان سوق اقدام به شوت نمود که این دروازه‌بان در دو مرحله این توپ را از ان خود نمود تا این خطر دفع گردد.

تیم سوق هرچه حمله کرد به دربسته خورد تا این بهبهان وشمس الله دهقان باشد که بارها خط دفاع سوق را به خود مشغول و اینبار با تمایل به چپ خط دفاعی سوق را دور وخود را به پشت محوط شش قدم سوق رسانید وبا یک پاس عرضی مهدی عبدی را در غیاب مدافعان صاحب توپ واین بازیکن با یک بغل پا از پشت شش قدم برای بارسوم دروازه سوق را باز نماید.

در ادامه بازی دیگر زمانی برای سوق و جبران باقی نمانده بود تا این بازی زیبا وجذاب در یک فضای دوستانه ، صمیمی و خاطره ای از گذشته برای برادران عزیزی به پایان برسد.

در فی مابین دو نیمه این مسابقه با حضور مهمانان دعوت شده ودو تیم آئین گرامیداشت روز پرستار وتجلیل از دکتر علی حسینی با تلاوت قران، خیرمقدم وگرامیداشت روز پرستار وتقدیر از برگزارکنندگان برنامه توسط سالارحسینی الوند پیشکسوت عرصه سلامت وفوتبال از طرف بخشداری و ورزش وجوانان بخش سوق از خدمات صادقانه، دلسوزانه دکتر علی حسینی پزشک متخصص که خود از پیشکسوتان فوتبال شهر سوق می باشد تجلیل بعمل آمد.

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...