افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
راهپیمایی وتجمع مردم شهر سوق درحمایت از مردم مظلوم غزه (+تصاویر)
18 نوامبر 2023 - 14:05
مردم شهر سوق با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در میدان امام خمینی (ره) تجمع وبا قرائت قطعنامه جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم وحمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام نمودند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،در پی حملات مکرر صهیونیست ها به منازل مسکونی ،بیمارستانها ، آموزشگاه ها ومردم غزه وکشتار غیرنظامیان ،دل تمام آزادگان جهان را به دردآورده ولکه ننگ دیگری را برتاریخچه تاریک وخون آلود رژیم کودک کش نقش بست به همین مناسبت مردم همیشه درصحنه شهر سوق امروز شنبه ۲۷آبان ۱۴۰۲ به خیابان آمدند تا حمایت خود را از مردم مظلوم غزه وفلسطین اعلام واعمال این رژیم را محکوم کنند.

شرکت کنندگان که از اقشار مختلف مردم بخصوص دانش آموزان بودند درحالی که مسئولین بخش وشهر در پیشاپیش آنها حرکت می کردند با در دست داشتن پرچم فلسطین وپرچم مقدس جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی در محکومیت رژیم غاصب اسرائیل حمل می کردند با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در میدان امام خمینی (ره) تجمع وبا قرائت قطعنامه جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم وحمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام نمودند.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...