افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6255 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه هفته بسیج در سراسر کهگیلویه و بویراحمد
18 نوامبر 2023 - 12:16
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه به همراه ۵۰۰ برنامه برای هفته بسیج در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد تدارک دیده شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  از یاسوج، سرهنگ سعید برومندزاده در نشست خبری هفته بسیج گفت: بعد از قطع دست استکبار جهانی از ایران اسلامی، فتنه‌های آنها چندین برابر شد به همین دلیل امام راحل(ره) فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند که چهل و چهار سال از تشکیل بسیج می‌گذرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: در طول این چهل و چهار سال شاهدیم که بسیج به عنوان یک مکتب ارزشی گسترش پیدا کرده است و امروز برای حل مشکلات در حوزه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیازمند تفکر بسیج هستیم تا با بهره‌گیری از این تفکر مشکلات را حل و فصل کنیم.

وی بیان کرد: بعد از چهل و چهار سال از تشکیل بسیج شاهد شکل‌گیری این تفکر در خارج از مرزها هستیم و شکست داعش در منطقه نتیجه همین تفکر بسیجی بود.

این مسوول بیان کرد: یکی دیگر نمادهای ظهور بسیج در خارج از مرزها تفکر آزادی خواهی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است که طی این ایام در همه کشورهای جهان شاهد این مهم هستیم که این تفکر فرامرزی بسیج است.

برومندزاده با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری عرصه بسیج یک عرصه عمومی است، بسیج را مختص همه قشرها و زمان‌ها و مکان‌ها دانست و گفت: در جهت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با شعار” بسیج، امید ملت ایران” برنامه ‌های متعددی در سطح استان تدارک دیده شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی این هفته ۱۵۰ عنوان برنامه با ۵۰۰ برنامه تدارک دیده شده است که‌ در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: برنامه‌های هفته بسیج از دوشنبه ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد که در پنج محور خدمت‌رسانی، جهاد خدمت و محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روشنگری و جهاد تبیین، حفظ اقتدار و انسجام بسیجیان و تولید محتوا و اقدامات فرهنگی برگزار خواهد شد.

وی افتتاح پروژه‌های جهادی و عمرانی، اعزام گروه‌های جهادی، اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت،واکسیناسیون دام سبک، برپایی میز خدمت و جلسات موانع تولید در سطح شهرستان‌ها، اهدای اقلام به نیازمندان، تجمع گروه‌های جهادی و رزمایش فاطمیون، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار، رژه اقتدار خودرویی و موتوری و اجتماع دختران حاج قاسم از جمله برنامه‌های هفته بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار بسیجیان به صورت تصویری و حضوری با مقام معظم رهبری تدارک دیده شده است که ۵۰ نفر از بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه بسیجیان سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...