افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6254 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نحوه به کارگیری نیروی انسانی در پروژه های کهگیلویه وبویراحمد اعلام شد
18 نوامبر 2023 - 8:56
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: نحوه به کارگیری نیروی انسانی در پروژه های بزرگ این استان اعلام شد
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مرادعلی پیوند روز پنجشنبه در خصوص جذب نیروی انسانی در کارگاه ها و مراکز بزرگ مقیاس صنعتی این استان از جمله پتروشیمی دهدشت، پتروشیمی گچساران و میدان گازی مختار گفت به منظور ایجاد وحدت رویه، تقویت انسجام اجتماعی در استان و بهره گیری حداکثری از ظرفیت نیروهای انسانی دستورالعمل به کارگیری نیروی در مراکز تولیدی-صنعتی بزرگ مقیاس در شوراهای قانونی بالادستی استان مصوب و ابلاغ شد.

وی اظهار داشت: مصوب شد که در جذب نیروی انسانی ۷۰ درصد سهم بومی شهرستان و منطقه محل استقرار واحد صنعتی و ۳۰ درصد بقیه به طور مساوی به بومی دو حوزه دیگر استان باشد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان های گچساران و باشت یک منطقه، کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده یک منطقه و بویراحمد، دنا و مارگون یک منطقه بومی تعریف شده اند.
پیوند عنوان کرد: کمیته ای در معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با مسئولیت مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری و حضور نهادهای نظارتی مرتبط، نظارت بر حسن اجرای این مصوبه را در سطح استان بر عهده خواهند داشت.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این مصوبه متعلق به همه مراکز صنعتی- تولیدی بزرگ مقیاس استان است و برای کارگاه‌های کوچک بخش خصوصی موضوعیت ندارد.
پیوند در خصوص برخی اعتراضات در مورد محدودیت ثبت نام در پتروشیمی گچساران گفت بر اساس رایزنی صورت گرفته و مصوبات استانی همه داوطلبان پتروشیمی گچساران بدون در نظر گرفتن سوابق بیمه ای و یا کار در پتروشیمی با حفظ سهیمه بومی منطقه می توانند ثبت نام کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بر رعایت سهمیه ایثارگران در جذب و به کارگیری ها تاکید کرد و گفت: کمیته مزبور می بایست بر حسن اجرای این مهم نظارت و گزارش آن را ارائه دهد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...