افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6251 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
فعالیت حوزه علمیه خواهران متمرکز بر نیازهای جامعه بانوان باشد
18 اکتبر 2023 - 22:09
فعالیت حوزه علمیه خواهران متمرکز بر نیازهای جامعه بانوان باشد
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده روز چهارشنبه با حضور معاون حوزه علمیه خواهران کشور در دفتر آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه با حمایت حوزه علمیه خواهران این نقش آفرینی ها تقویت می شود تصریح کرد: آموزش‌های حوزوی و ترویج آن در موضوعات بازدارندگی معضلات اجتماعی موثر بوده و از سویی بر ارتقای شاخص هایی مانند ازدواج آسان، فرزندآوری و تربیت فرزند که مهمترین و ضرورترین نیاز جامعه دینی و امروز است می افزاید.

استاندار با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی از  پرورش یافتگان حوزه های علمیه بهره علمی و اخلاقی برده است، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه خواهران به عنوان جهادگران تبیین در جامعه و خانواده می توانند برای مقابله در برابر طراحی و ترسیم فضای مجازی دشمنان نقش موثری ایفاد کنند.
احمدزاده تاکید کرد به این خاطر که رسالت طلبگی در فهم و ابلاغ دین رسالتی سنگین و بزرگی است این مراکز و پایگاه های دینی و فرهنگی به حمایت جدی و همیشگی بیشتر برای استمرار فعالیت خود نیاز دارند.
استاندار با تاکید براینکه فعالیت حوزه علمیه خواهران متمرکز بر نیازهای جامعه بانوان باشد، اظهار داشت از دل حوزه های علمیه خواهران عالمان دینی و دختران آگاه و فرهیخته ای تربیت شده اند که توسط آنها با گسترش دینداری و ارزش های معنوی و الهی جامعه بانوان ما توانمندتر

شد.
احمدزاده با تاکید بر اینکه در رابطه با حوزه علمیه و تحصیلات حوزوی خواهران که نسبت به امور اساسی زندگی ارتباط  دارد نمی توان و نباید بی تفاوت و کم توجه بود، خاطرنشان کرد در جامعه مسائل زیادی در حوزه زنان و خانواده در بستر دین قرار دارد که برخورداری و آگاهی داشتن از این مسائل دینی حوزه های علمیه است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد در ارتباط با تقویت حوزه های علمیه از جمله حوزه علمیه خواهران، همه وظیفه داریم حمایت کنیم و آماده همکاری در این خصوص هستیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...