افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6249 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
خروش مردم کهگیلویه وبویراحمد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
18 اکتبر 2023 - 18:52
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این گردهمایی جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
پ
پ

اجتماع عظیم مردم کهگیلویه وبویراحمد در حمایت همه جانبه از مردم غزه و اعلام انزجار و محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم کودک کش و دیو صفت صهیونیستی امروز ساعت ۱۰ صبح در میدان هفت تیر یاسوج برگزار شد.

گردهمایی بزرگ ضد صهیونیستی روز چهارشنبه با حضور گروه های مختلف مردمی، استاندار و معاونین استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مدیران ستادی و مدیران کل استانی و کارکنان دستگاه های اجرایی، گروه های مختلف دانش آموزی و دانشجویی در یاسوج برگزار شد و مردم این استان خشم و انزجار خود را نسبت به حمله هولناک و جنون آمیز رژیم خونخوار و سفاک اسرائیل به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مظلومانه صدها زن و کودک بی‌گناه توسط رژیم منحوس صهیونیستی اعلام کردند.
حجت الاسلام اسماعیلیان معاون حوزه علمیه خواهران کشور سخنران این تجمع بزرگ در یاسوج، این اقدام غیرانسانی و وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: همه دنیا باید علیه این جنایت و جنایتکاران قیام کنند و به پا خیزند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم در این گردهمایی جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
سید علی احمدزاده با بیان اینکه جنایت بیمارستان المعمدانی و کشتار زنان، کودکان و مردان بی گناه و نسل کشی در غزه محکوم است، گفت: جنایتکاران صهیونیستی اجازه اینکه آب و دارو به مردم بی دفاع غزه و زنان و کودکان غیرنظامی که در این بیمارستان تحت درمان بودند را ندادند و آنها را به خاک و خون کشیدند که همه این اقدامات ضد بشری محکوم است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه انتظار می رود تمام مجامع دنیا و بشریت به خصوص کشورهای اسلامی با این جنایت مقابله کنند و اجازه نسل کشی در غزه را ندهند، اظهار داشت: وظیفه کشورهای اسلامی در مقابله با این پدیده زشت نسل کشی در غزه و جنایت فجیع بمباران بیمارستان و کشتار مردم مظلوم سنگین تر است و سران کشورهای اسلامی در قبال این وحشی گری قیام کنند که وعده و نصرت الهی نزدیک است.

در این تجمع مردمی، همچنین اطلاعیه «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی” نیز قرائت شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...