افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6254 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
14 اکتبر 2023 - 15:50

پیش‌بینی بارش‌های نرمال در پاییز و زمستان‌/ آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌دهی به مردم مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم در ایام سرد سال استفاده شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک‌روز با اشاره به بارش‌های خوب سال گذشته گفت: امسال […]

پ
پ

پیش‌بینی بارش‌های نرمال در پاییز و زمستان‌/ آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌دهی به مردم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به مردم در ایام سرد سال استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، علیرضا نیک‌روز با اشاره به بارش‌های خوب سال گذشته گفت: امسال به مانند سال‌های گذشته میزان بارش‌ها در پاییز و زمستان‌ بالاتر از نرمال پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود، بارش‌ها را از ابتدای آبان ماه داشته باشیم، گفت: جلسات ستاد مدیریت بحران با حضور همه دستگاه‌های خدمات رسان و شهرداران تشکیل و با توجه به اینکه پارسال زمستان سختی را پشت سر گذاشتیم میزان توقع در سال زراعی جاری از دستگاه‌ها مخصوصا در پایداری شبکه برق، آب و گاز بالا است.

وی بیان کرد: با شرکت توزیع نیروی برق به منظور هرس به موقع درختان و جلوگیری از قطعی برق مکاتبه شده است، همچنین آب و فاضلاب تدابیر لازم را انجام دهد که با قطع برق آب نیز قطع نشود.

نیک‌روز توصیه‌هایی هم برای کشاورزان داشت و گفت: در بارش‌های سال‌های گذشته شیلات آسیب جدی دیدند لذا از هم‌اکنون آمادگی و پیش‌بینی لازم برای بارش‌های بالاتر از نرمال پاییز و زمستان توسط سازمان جهاد کشاورزی در حوزه شیلات و باغات در مناطق گرمسیری و سردسیری اتخاذ شود تا کمترین آسیب را متحمل شویم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر بروز رسانی امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها گفت: لایه‌روبی جداول توسط شهرداری و رودخانه‌ها توسط آب منطقه‌ای قبل از شروع بارش‌ها انجام شود.

وی بر ساماندهی کوهنوردان توسط اداره کل ورزش و جوانان استان تاکید کرد و گفت: سال گذشته موارد زیادی در حوزه کوهنوردی رخ داد که برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی ساماندهی تیم‌های کوهنوردی صورت گیرد.

نیک‌روز با تاکید بر اینکه محیط زیست علوفه وحوش را برای ایام سرد سال تامین و ذخیره کند، بیان کرد: از ظرفیت همه دستگاه‌ها در جهت خدمت‌رسانی به مردم استفاده شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...