افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6254 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تیم ووشو شهرداری چرام قهرمان مسابقات استانی بانوان شد
09 سپتامبر 2023 - 13:55
رئیس هیات ووشو شهرستان چرام خبرداد:

تیم ورزشی ووشو شهرداری چرام مقام اول تیمی مسابقات استانی انتخابی تیم ملی را کسب کرد.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس، ؛مسابقات استانی ووشودر کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر یاسوج برگزار شد.
سعید خورشیدی رئیس هیات ووشو شهرستان چرام در گفت و گویی اعلام کرد :در این مسابقات که با حضور تیم های از یاسوج ۶تیم؛شهرستان بهمئی ۲تیم و لنده و تیم وشوو شهرداری چرام هر کدام یک تیم شرکت کردند.
این مسابقات که با حضور ۱۵۰نفر از کل استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کرده بودند تیم ووشو شهرداری چرام نماینده چرام در این مسابقات مقام اول تیمی را در رده های نونهالان؛نوجوانان؛جوانان و بزرگسالان بخش بانوان را کسب کردند .
خورشیدی ضمن تقدیر ویژه از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چرام که همیشه حامی ورزشکاران هستند بیان کرد:تیم ووشو چرام با حمایت شهرداری چرام با کسب ۸مدال طلا ؛۶نقره و ۸مدال برنز را بدست آوردند و با اقتدار قهرمان شدند.
رئیس هیات ورزشی ووشو شهرستان چرام با تقدیر از خانواده های ورزشکاران بانو و خانم آبیار بعنوان مربی این تیم تاکید کرد: برای اعزام ورزشکاران دچار مشکلات زیادی شدیم و خانواده های ورزشکاران با ماشین شخصی و بخشی از ورزشکاران را هم هم خودمان با هزینه شخصی به یاسوج اعزام کردیم .
وی خواستار توجه مسئولان جهت تهیه یه خودرو مناسب جهت اعزام ورزشکاران چرامی به مسابقات استانی و کشوری شد.
براساس این گزارش زوج ورزشی سعید خورشیدی بعنوان رئیس هیات ووشو  مربی و سرکار خانم نسترن آبیار در شهرستان چرام با پرورش استعدادهای ورزشی تاکنون توانسته اند قهرمانی زیادی در سطح استانی و کشوری کسب کنند که نیاز به حمایت و توجه دارند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...