افزونه جلالی را نصب کنید. 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6309 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
انتقاد شدید بخشدار مرکزی بویراحمد از راهداری و بنیاد مسکن/ هزینه تغییر کاربری ها کجا می رود؟
26 ژوئن 2023 - 9:16
بخشدار مرکزی شهرستان بویراحمد با انتقاد از ادارات خدمات رسان به ویژه راهداری و بنیاد مسکن گفت: ۱۵ پروژه راه در روستاهای بخش مرکزی داریم که با وجود پیگیری هیچ کاری انجام نگرفته است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، اکبری تبار در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد گفت: سومین شهر مهاجرپذیر در سطح کشور هستیم، انتظار هست مدیران با قدرت چانه زنی خود برای توسعه شهرستان تلاش کنند.
اکبری تبار بیان کرد: در حوزه بنیاد مسکن هیچ تعاملی وجود ندارد، در حالی که بنیاد مسکن باید با بخشداری و روستاها ارتباط و تعامل داشته باشند.
وی با انتقاد از تعرفه های تغییر کاربری در مناطق گفت: چرا در مهریان یک میلیارد تومان هزینه تغییر کاربری جمع شده، ولی مشخص نیست این پول کجا هزینه می شود؟
وی بیان کرد: عوارض و تعرفه های تغییر کاربری هر ساله بر چه اساسی تغییر می کند؟ باید این هزینه ها در همان منطقه ای هزینه شود که پول اخذ شده است.
اکبری تبار افزود: در حوزه راهداری ۱۵ پروژه در روستاهای بخش مرکزی داریم که هیچ کاری انجام نگرفته است.
وی با اشاره به اینکه در حوزه راهداری آسیب زیاد داریم، گفت: ۴ ماه است که پیگیر پروژه های راه هستیم ولی تازه اداره راهداری پروژه را به مناقصه می برند، و بعد می گویند قیر نداریم.
وی گفت: بیش از ۶۰ هزار متر مربع با کمک دهیاری ها جاده سازی شده و بیش از ۲۰۰ هزار متر مربع جدول کشی کرده ایم، ۴۰۰ سطل زباله نصب کردیم، و انتظار داریم راهداری و بنیاد مسکن همکاری بیشتری داشته باشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...