افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
15 جولای 2021 - 16:42
با حضور بخشدار مرکزی چرام؛ باحضور بخشدار مرکزی چرام و رئیس هیات ورزشی روستایی بازی های بومی محلی شهرستان چرام و دهیار و ورزشکاران روستای تمبی خانه ورزش این روستا افتتاح شد.
پ
پ

با حضور بخشدار مرکزی چرام  و رئیس هیات ورزشی روستایی بازی های بومی محلی شهرستان چرام و دهیار و ورزشکاران روستای تمبی خانه ورزش این روستا افتتاح شد.
به گزارش عصرزاگرس ، امروز پنج شنبه (24 تیرماه 1400) الیاس افسردیر بخشدار چرام در این آئین با اشاره به اهمیت ورزش روستایی بیان کرد: تجهیز خانه های ورزش گام مهمی برای رشد و شناسایی استعدادهای ورزش روستایی است.
وی افزود:با تجهیز و افتتاح خانه ورزش روستای تمبی این پنجمین خانه ورزش در بخش مرکزی چرام است که در این دولت به بهره برداری رسید.
بخشدار چرام با تشکر از مجموعه ورزش و جوانان و هیات ورزش  روستایی و بازی های بومی محلی چرام گفت: با تجهیز خانه های ورزش روستایی می توان امیدوار بود که توزیع امکانات ورزشی در مناطق محروم و روستاها به عدالت نزدیک می شود و روستائیان هم از امکانات ورزشی بهره مند می شود.
در ادامه این آئین افتتاحیه ورزشی؛ علی یاری زاده رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان چرام بیان کرد:با افتتاح خانه ورزش روستایی تمبی تعداد خانه های ورزشی روستایی تجهیز شده در شهرستان چرام ۹خانه ورزش روستایی می باشد .
یاری زاده بیان کرد:این خانه ورزش روستایی امکاناتی از قبیل میز تنیس؛تخته دارت؛تخته چوب کشی؛شطرنج و تشک تاتامی می باشد که به صورت رایگان مورد استفاده ورزشکاران و جوانان روستای تمبی قرار می گیرد.
وی افزود برای تجهیز هر خانه ورزش قریب به 10میلیون تومان هزینه شده است
وی با تشکر از همکاری اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و بخشداران و دهیاران شهرستان چرام جهت کمک برای تجهیز و راه اندازی خانه های ورزش روستایی بیان کرد:با برگزاری جام خوشه چین با محوریت خانه ورزش روستایی در رده های سنی ۱۵الی ۱۸سال در دو بخش آقایان و بانوان و حضور ورزشکاران منتخب در مسابقات استانی ‌و‌کشوری امیدواریم که استعدادهای ناب ورزش روستایی در دوبخش بازی های بومی محلی و کلاسیک شکوفا و به کشور معرفی شوند.
وی تاکید کرد:در صورت همکاری دهیاران چرام در بحث تهیه مکان و فضای مناسب و همکاری اداره کل ورزش و‌جوانان سایر روستاهای پرجمعیت به ترتیب اولویت خانه های ورزش در این مناطق تجهیز می شود.
رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی چرام تصریح کرد:راه اندازی خانه های ورزش منوط به تامین فضا توسط دهیاران است که در این خصوص تاکنون آموزش و پرورش شهرستان چرام همکاری خوبی داشتند و از ظرفیت مدارس قدیمی که در بحث آموزشی استفاده ای از آنها نمی شود خانه های ورزش روستایی در این مدارس مستقر می شوند که از همکاری آموزش و پرورش چرام تقدیر و تشکر می شود.
در این مراسم جعفری دوست دهیار روستای تمبی بیان کرد:از همه کسانی که برای تجهیز این خانه ورزش روستایی تلاش و همکاری کردند صمیمانه تشکر می کنم .
وی افزود:با تجهیز این خانه ورزش روستایی جوانان این روستا که علاقه مند و دارای استعداد ورزشی هستند اوقات فراغت آنها در یک محیط سالم و ورزشی سپری می شود.
بنابراین گزارش شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب می باشد که تاکنون ۹ خانه ورزش روستایی در این دو بخش تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...