افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6260 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جام قهرمانی فوتسال رمضان شهرسوق یادواره شهید سید عبدالنبی مساوات در دستان یاران(+تصاویر)
06 آوریل 2024 - 9:29
کاپ قهرمانی به تیم یاران کافه چری کاپ نایب قهرمانی به تیم ققنوس وتیم آپاچی ها هم به عنوان تیم اخلاق معرفی گردید.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس به نقل از روابط عمومی واطلاع رسانی اداره ورزش وجوانان بخش سوق،در جهت بزرگداشت دومین یادواره سرداران و شهدای استان کهگیلویه وبویراحمد و همچون سنوات گذشته در جهت ایجاد شور و نشاط وسلامتی جامعه در ماه مبارک رمضان مسابقات فوتسال جام رمضان بخش سوق با نام یادواره ورزشکار شهید سید عبدالنبی مساوات با شرکت ۷تیم از محلات (یاران، لاله چرخ، الوند ، دهیاری کوشک، ققنوس ، آپاچی ها، دیمه توسی وپیشکسوتان) ۶ تیم از شهر سوق ویک تیم از روستای کوشک در دو گروه ۴ تیمی در رده سنی آزاد مسابقات خود را در مرحله گروهی در چهار شب وانجام ۱۲ مسابقه که هر مسابقات بخاطر کیفیت وسطح بالای بازی ها و بازیکنان خوب ومطرح که حکم یک فینال را داشت برگزار که در نهایت چهار تیم یاران والوند از گروهA ،ققنوس وآپاچی ها از گروه B به مرحله نیمه راه پیدا کردند.

در این مرحله تیم یاران با غلبه ۳بریک برآپاچی ها و ققنوس با برتری در ضربات پنالتی ها بر تیم الوند این دو تیم به مرحله فینال رسیدند.

بازی فینال در جمعه شب مورخه ۱۷فروردین ۱۴۰۳با حضور پر شور تماشاگران علاقمندان ،مسئولین ومهمانان دعوت شده از شهرستان کهگیلویه وبخش سوق در سالن چند منظوره مجموعه ورزشی شهید بهشتی شهر سوق که کوچکی سالن ونبود جایگاه وفضای مناسب مسئولین دعوت شده شهرستانی وبخش سوق را در مجبور کرد که در میان تماشاگران بر روی سکوها قرار بگیرند برگزار که در یک بازی زیبا وجذاب در حالی که درخشش مجید فاضلی دروازه‌بان یاران بارها حملات ققنوسی ها را ناکام گذاشت بود.

نیمه اول بدون رد وبدل شدن گلی دو تیم به وقت استراحت رفتند در نیمه دوم اوج وهیجان بازی ورویش چهار گل زیبا در دروازه ها بود.

در اوج از دست رفتن موقعیت های ققنوسی ها این تیم یاران بود که با یک ضد حمله سریع توسط مظلوم دیورخش ورفتن دروازه‌بان ققنوس به طرف دیورخش ارسال توپ این بازیکن در دهانه دروازه کافی بودتا نوید خداکرمپور دروازه بدون دروازه بان را با ضربه سر بازکند.

این گل زیاد دوام نداشت بلاخره ققنوسی ها موفق شدند توسط آریا زارعی دژکوه قفل دروازه یاران را باز و گل مساوی را به ثمر برسانند.

در ادامه بازی همه چیز برابر پیش می رفت که اینبار حمله تیم ققنوس جواب داد وعمار قدیمی موفق شد گل دوم را برای ققنوس به نام خود ثبت کند.

شور و هیجان طرفدارن هر دو تیم در دوسمت سالن که آرام وقرارنداشتند گرمی بازی را دو چندان می نمودند.

یاران که نتیجه را از دست رفته می دیدند رو به تغییر سیستم آوردند با بیرون کشیدن دروازه‌بان واستفاده از بازیکن دروازه‌بان با ۵ بازیکن حلقه را برای تیم ققنوس تنگ وحتی ققنوسی ها هم می تواستند از خالی بودن دروازه از دروازه‌بان بهتر استفاده کنند اما این رضا رخش بود تا در دقایق پایانی گل مساوی را برای یاران به ثمر برساند تا با تساوی ۲بر۲ کار قهرمانی به ضیافت پنالتی ها کشیده شد که در ضربات پنالتی ها هر دو تیم تا پنالتی ششم مساوی پیش رفتند که پنالتی هفتم ققنوسی ها توسط دروازه‌بان مهار وپنالتی یاران به تور نشست تا در مجموع تیم یاران ۹ بر۸ جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

مراسم اختتامیه واهداء جوایز عوامل اجرایی وتیم های برتر با حضور مسئولین دعوت شده برگزار و کاپ قهرمانی به تیم یاران کافه چری کاپ نایب قهرمانی به تیم ققنوس وتیم آپاچی ها هم به عنوان تیم اخلاق معرفی گردید.

در برگزاری این مسابقات اداره ورزش وجوانان بخش سوق کیومرث دوستکام ،هیئت فوتبال سید مندنی سعیدی ، هیئت ورزشهای همگانی سرکارخانم سیده فرخنده ربانی ، مسئول برگزاری حاج علی سینا حسینی لیر ، داوران مسابقات محمود سفار ومحسن آذر ، نیروهای کلانتری سوق در راس سروان دستواره فرمانده کلانتری وسروان حسینی لیر جانشین کلانتری وهمکاری خوب تیم های شرکت کننده سنگ تمام گذاشتند تا این مسابقات به نحومطلوبی برگزار وبه خط پایان برسد.

اسامی تیم قهرمان : مظلوم دیورخش،مجید فاضلی، نوید خداکرمپور، رضا رخش ، مسعود تقوی ، مهدی راهخداپور، علی رادی، وحید نجاتی ، علی فرهادی ، بهنام جلالی مقدم ، کادر فنی وسرپرستی جمال الدین جهادیان وعنایت فاطمی سوق

خبر و گزارش:کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...