افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
عزاداران  حسینی( ع)اینبار درهتل المپیک یاسوج/تصاویر
22 آگوست 2022 - 21:25
مراسم سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، با حضور اقشار مختلف مردم و مدیران و مسئولان در هتل المپیک باقری برگزار شد.
پ
پ

در این مراسم که دوشنبه درهتل المپیک با حضور  معاونین  و مدیران و مسئولان و هیآت  مذهبی حضرت رقیه حضور داشتند با استقبال پر شور مردم و مسئولان و مدیران همراه بود

مدیر هتل المپیک باقری دراین مراسم گفت: خون سرخ شهیدان دشت نینوا بقای اسلام را تا روز قیامت تضمین کرد.

 ازادی افزود «عزاداری و برپایی مجالس سوگواری در سوگ خوبان و اولیای الهی ریشه در قرآن کریم، سیره نبوی و سیره عملی امامان معصوم (ع) شیعه دارد.

 مدیر هتل المپیک باقری  با بیان اینکه مردم باید از نهضت خونین عاشورا درس بگیرند و عبرت بیاموزند» ادامه داد: آنچه که اسلام را تا به حال زنده نگه داشته است، ایثارگری و جانبازی امام حسین(ع) و اصحاب و یارانش است.

 ازادی خاطرنشان کرد : مردم بخصوص خواص جامعه باید نگاه عمیق عارفانه به اهل بیت داشته باشند، اگر در همین ماه محرم محبت خود را بر اساس زیارتنامه‌ها تطبیق دهیم نگاه ما به اهل بیت اصلاح می‌شود.

 وی اضافه کرد«در راستای هر چه باشکوه برگزار کردن عزای اباعبدالحسین(ع) و یارانش، باید هماهنگی و همکاری  هیات ها در بین هیات های مذهبی  صورت گیرد و از تمام ظرفیت ها و امکانات به خوبی استفاده شود.

 ازادی  در ادامه گفت: باید مکتب و فلسفه عاشورا بیش از گذشته تبیین و معرفی شود، اثرات این الگوی حسینی در جامعه مشهود گردد، ادامه دهنده این راه نورانی و تعالی باشیم و در بیان مداحی در مجالس از  محتواهای اثرگذار و با معنا استفاده شود.

در این مراسم معنوی،  حاج اقا غفاریان  در خصوص شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفایش و رسالت بازماندگان واقعه عاشورا سخنرانی کرد و عزاداران حسینی با مداحی و مرثیه سرایی  و خواندن دعای زیارت عاشورا در رثای سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهدای کربلا به سوگواری پرداختند.

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...