افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آمادگی کامل حوزه سلامت کهگیلویه برای انجام امور مربوط به زائرین پیاده روی اربعین حسینی/دکتر تقوی: زائرین پیاده روی جهت تکمیل واکسیناسیون اقدام کنند
20 آگوست 2022 - 11:33
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از آمادگی کامل حوزه سلامت این شهرستان برای انجام امور مربوط به زائرین پیاده روی بزرگ اربعین حسینی خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد: با توجه به در پیش رو بودن ایام راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی از عموم کسانی که قصد شرکت در این راهپیمایی و تشرف به کربلای معلی را دارند دعوت می شود جهت تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.
تقوی اظهار داشت: در همین راستا تعداد ۱۱۰ مرکز واکسیناسیون در سطح شهرستان کهگیلویه فعال بوده و کار واکسیناسیون و راهنمایی افراد علی الخصوص زائرین اربعین حسینی را انجام میدهند و این آمادگی وجود دارد در صورت نیاز تعداد پایگاهها را افزایش دهیم.
تقوی ادامه داد: آموزش های بهداشتی برای سرکاروان ها، مبلغین و بهداشت یاران همراه کاروان های اعزامی از کهگیلویه، توسط کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین شهرستان با هماهنگی سایر دستگاههای مرتبط به زودی برای این افراد و در قالب کارگاههای آموزشی ارائه خواهد شد.
رئیس کارگروه بهداشت و درمان ستاد اربعین شهرستان کهگیلویه با اشاره به فراخوان صورت گرفته جهت ارائه خدمات داوطلبانه از چند مدت پیش در بین مدافعان سلامت شهرستان، اظهار داشت: چند تیم تخصصی درمانی شامل پزشک، پرستار، اورژانس ۱۱۵، ماما و نیروهای حوزه بهداشت ساماندهی و به حالت آماده باش بوده و دوره های توجیهی برای این عزیزان برگزار شده و آمادگی هرگونه همکاری بهداشتی، درمانی، آموزشی و مشاوره ای با کاروان ها، موکب داران و هئیت های مذهبی را داریم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در پایان تاکید کرد: توصیه می شود زائرین اربعین حسینی در طول مسیر پیا ه روی موارد بهداشتی و درمانی را رعایت کرده و به خصوص افرادی که بیماری خاص دارند حتما داروهای تجویزه شده توسط پزشک خود را به همراه داشته باشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...