افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
وقتی نظارت نیست؛ نان های کوچک و بی کیفیت دادِ مردم کهگیلویه را درآورده است
30 می 2022 - 14:25
بی کیفیتی نان های کهگیلویه متاسفانه تا جایی پیش رفته که بیشتر شهروندان اعتقاد دارند تا زمانی که آن ها تازه و گرم هستند قابل خوردن می باشند و به محض سردشدن دیگر قابل استفاده نیستند.
پ
پ


به گزارش عصرزاگرس، کیفیت نان کهگیلویه اصلا مناسب نیست. اگرچه  با گران شدن قیمت نان به مردم وعده داده شده بود کیفیت آن نیز افزایش یابد اما با گذشت چند سال نه تنها کیفیت بالا نرفت بلکه به نظر می رسد هم قد و وزن نان ها کاهش یافته و هم کیفیت ها تنزل پیدا کرده است.

این روزها در صف های نان در نانوایی های مختلف شهرستان کهگیلویه شاهد اعتراض مردم به بی کیفیتی نان هستیم و شهروندان کهگیلویه ای به شدت از اندازه نان ها و کیفیت آن ها گلایه دارند.

با مقایسه نان های تولیدشده در کهگیلویه و دیگر شهرهای کشور از نان های یارانه ای گرفته تا آزادپز مشاهده می شود هم به لحاظ وزن و هم کیفیت نان های کهگیلویه در وضعیت نامناسبی هستند و به نظر می رسد نظارت ها در این شهرستان بسیار پایین و ضعیف است.

این که مردم کهگیلویه برای نان پول بپردازند اما نان بی کیفیت به منزل ببرند به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.

بی کیفیتی نان های کهگیلویه متاسفانه تا جایی پیش رفته که بیشتر شهروندان اعتقاد دارند تا زمانی که آن ها تازه و گرم هستند قابل خوردن می باشند و به محض سردشدن دیگر قابل استفاده نیستند.

یک شهروند دهدشتی با بیان اینکه متأسفانه کیفیت نان‌ها هر روز کاهش می‌یابد، گفت: قدیمی‌ها معتقدند امروزه نانوایان برای به عمل آمدن خمیر خوب عمل نمی‌کنند و می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان نان را پخت و دست مشتری بدهند و همین موضوع از کیفیت نان‌ها کم کرده است.

این شهروند با اشاره به افزایش دور ریز نان به دلیل همین کیفیت پایین، افزود: امیدواریم اجرای طرح جدید به افزایش کیفیت نان‌ها هم منتج شوند.

وی همچنین به تعطیلی‌های خودسرانه برخی نانوایی‌ها و سردرگمی شهروندان نیز اشاره و اضافه کرد: نظارت‌ها باید بیشتر شود زیرا با توجه به گرانی برنج در بازار بسیاری از مردم مصرف اصلی خود را نان در نظر گرفته‌اند که بسته بودن نانوایی‌ها شهروندان را دچار سردرگمی می‌کند.

این شهروند دهدشتی با اشاره به کم فروشی برخی نانوایان، تأکید کرد: متأسفانه شاهد هستیم که وزن نان‌ها کاهش یافته که این خود در کیفیت و مدت زمان نگهداری نان‌ها بسیار تأثیرگذار است.

این موضوع در مورد نان های لواش به ویژه یارانه ای بیشتر قابل مشاهده بوده و متاسفانه با گذشت چند ساعت از خرید این نان ها، استفاده از آن ها نیز با مشکل مواجه می شود!

مسئولین کهگیلویه باید به شهروندان پاسخ بدهند چه تفاوتی بین آردها یا نانوایی های کهگیلویه با دیگر شهرهای کشور وجود دارد که حتی در استان های همجوار هم مردم شاهد نان هایی با وزن های بیشتر و کیفیتی بالاتر بوده در حالی که قیمت آن ها با نان های تولیدشده در کهگیلویه یکی است.

مسئولین پاسخ دهند آیا کیفیت آردهای تحویل داده شده به نانوایی های دیگر استان ها بهتر است یا این که از دستگاه ها و نانواهای(شاطر) باکیفیت تر و مجرب تری استفاده می کنند؟

 

دیدگاه های مردم

  1. وقتی نان مفت بدن آدمی مثل شما قدر ندونه
    باید زبانت دراز باشه
    قیمت نان استان ما ۱۰۰درصد پایین تر از بقیه استانها کشور میباشد
    کدوم قیمت همین نان لواش که زدی داخل عکس زیر ۶۰۰ نیست از اینجا ۳۰۰ میگیری

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...