افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6251 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازدید میدانی معاون وزیر راه و شهرسازی از حوزه انتخابیه به دعوت نماینده مردم بهبهان و آغاجاری
21 می 2022 - 22:40
پیش از ظهر امروز مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ به دعوت محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان و آغاجاری و با همراهی فرماندار شهرستان بهبهان، جمعی از مسئولین استانی و شهری و جمعی از پیمانکاران مربوطه؛ جناب آقای دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشوری از راههای مواصلاتی حوزه انتخابیه بازدید میدانی به عمل آوردند
نویسنده : زهرا خلف
پ
پ

محمدطلا مظلومی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در این بازدید میدانی معضلات و مشکلات راه های مواصلاتی بهبهان_خیرآباد، بهبهان_زیدون، بهبهان_رامهرمز مطرح گردید و در پایان به جهت تسریع در روند اجرایی این پروژه ها مصوبات ذیل مصوب گردید:

*جاده بهبهان_خیرآباد*

۱. مقرر گردید پیمانکار پروژه تا دهه مبارک فجر، تعریض آسفالت و بهسازی جاده بهبهان_خیرآباد به طول (۱۴کیلومتر)، طی سه فاز را به اتمام رسانیده و نسبت به تأمین نیوجرسی مسیر و پایه های روشنایی اقدام نماید و عملیات روشنایی بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای می باشد.

۲.مقرر گردید در خصوص آزادسازی مسیر و رفع مشکلات معارضین جهت تسریع در روند اتمام پروژه اقدامات لازم صورت گیرد، همچنین مصوب گردید در خصوص رفع معارضین تقاطع غیر همسطح شهرک وحدت_اسلام آباد اقدامات لازم صورت گرفته و پیمانکار پروژه، عملیات اجرایی تقاطع را در اسرع وقت شروع نماید.

۳.مقرر گردید شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشوری از محل اعتبارات تخصیص یافته به طرح نسبت به پرداخت مطالبات پیمانکاران از محل اعتبارات نفت و سایر منابع عمومی و همچنین مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان اقدام نموده و قیر مورد نیاز این پروژه را تأمین خواهد نمود.

*جاده بهبهان_زیدون*

۱.مقرر گردید از محل اعتبارات نفت به جهت پیگیری در بهسازی و تعریض جاده بهبهان_زیدون مکاتبات صورت گرفته و اقدامات لازم انجام گردد.

۲.طبق ماده ۲۳ جهت ارائه طرح و اتمام مناقصه جاده بهبهان_زیدون، ابلاغیه از وزارت راه و شهرسازی به استان اعلام گردید.

*جاده بهبهان_رامهرمز*

۱.مقرر گردید پیمانکار پروژه جاده بهبهان_رامهرمز نسبت به اجرای پل های مربوطه و همه آبراه‌های مسیر اقدام نماید و نقشه تقاطع واقع در مسیر در قرارداد پیمانکار توسط مشاورین ابلاغ شده است. همچنین مقرر گردید عملیات اجرای تقاطع مذکور توسط پیمانکار در اسرع وقت شروع گردد و نقشه تقاطع غیر همسطح آغاجاری نیز ظرف مدت دو هفته به پیمانکار ابلاغ گردد.

۲.مقرر گردید چندین مشاور از شرکت راه گستر اندیشان نسبت به ابلاغ نقشه های اجرایی به پیمانکار پروژه اقدام نمایند، همچنین مسئولیت آن با دستگاه های نظارت پروژه می باشد و اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان و اداره راه و شهرسازی شهرستان بهبهان نسبت به انعقاد قرارداد های مربوطه اقدام نمایند.

۳.استعلام از سازمان آب و برق توسط دستگاه های نظارت برای تعیین تکلیف امور مورد مطالعه اداره کل به عمل آید و در پایان مقرر گردید طی یک روز آینده نقشه های ارائه شده از تقاطع های غیرهمسطح مورد بررسی قرار گرفته و طبق توافق طرفین، قرارداد با پیمانکار منعقد گردد.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...