افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه منصوب شد(+تصاویر)
28 آوریل 2022 - 14:39
دکترالیاس آذرکمان به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه(دهدشت) منصوب و از تلاش ها و خدمات آقای حقانی قدردانی شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از “روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه” طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد, آقای دکتر الیاس آذرکمان  به عنوان معاونت  پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه(دهدشت) منصوب و از تلاش ها و خدمات آقای حقانی قدردانی شد.

در حکم مدیرکل آموزش و پرورش استان به دکتر الیاس آذرکمان؛ نظر به تعهد و شایستگی و تجربیات ارزنده حضرتعالی در آموزش و پرورش و بنا به پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه و تصویب کمیته انتصابات اداره کل به موجب این حکم با حفظ سمت دبیری به عنوان معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان کهگیلویه منصوب می شوید.

شایسته است با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامی با برنامه ریزی اصولی و نظارت مستمر بر امور مربوط به حوزه مسئولیت،تمام سعی و تلاش خود را صرف پیشبرد اهداف تعیین شده نمایید.

برقراری روابط صمیمانه با تمام بخش ها و معاونین اداره کل و شهرستان ها و مناطق و جلب همکاری آنان برای برای استفاده بهینه از فرصت ها را باید همواره جزء وظایف اساسی خود بدانید.

امید است با توکل و استعانت از پیشگاه خداوند متعال،پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همسویی با سیاست های ریاست محترم جمهور و برنامه های وزارت و این اداره کل در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش به ویژه پیاده سازی سند تحول بنیادین،گام دوم انقلاب اسلامی و برنامه های ابلاغ شده با رعایت اصول” عدالت محوری”،”روحیه انقلابی”،”مردم داری”،”فسادستیزی”و “قانون مداری” دولت انقلابی و مردمی در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

حسنعلی عزتخواه

مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

الیاس آذرکمان دارای مدرک دکترای فلسفه دین (کلام جدید),کارشناسی ارشدالهیات گرایش اخلاق اسلامی می باشد کهدارای ۳۱ سال سابقه کاری تدریس دروس معارف و فلسفه و منطق در مدارس شهرستان , استاد مدعو دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی , دارای مقالات علمی پژوهشی و تالیفاتی در موضوعات گوناگون الهیات و معارف, مدیر و معاونت مدارس دیشموک و معاونت اجرایی مدارس حومه غربی دهدشت در کارنامه کاری وی آمده است.

 

 

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...