افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6279 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دیدار رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با استاندار (+تصاویر)
05 آوریل 2022 - 14:12
رییس کل دادگستری استان و معاونین با حضور در استانداری با دکترسیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه بوویراحمد دیدار کردند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، دراین دیدار صمیمی که به مناسبت سال جدید انجام شد، دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد با عرض تبريك سال نو و ماه مبارک رمضان از تلاش ها و خدمات صادقانه استاندار، مجموعه استانداری و همه دستگاه های اجرایی در استان تقدير کرد.

حسن نگین تاجی اظهار امیدواری کرد در سال جدید با تعامل و نگاه همدلانه تر بین مسئولان همه دستگاه های اجرایی و دستگاه قضایی در استان شاهد اقدامات و خدمتگزاری بیشتر به مردم و رفع مشکلات آنها در همه عرصه ها باشیم.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان نقش قوه قضائیه را در ایجاد امنیت در کشور فوق العاد مهم دانست و گفت: قوه قضائیه در بخش اقتصادی کشور هم که آسیب جدی دیده بود به خوبی نقش آفرینی کرد و بسیاری از گره ها، بن بست ها و مشکلات در این حوزه برطرف شد.
دکترسیدعلی احمدزاده اظهار داشت: بسیاری از واحدهای تولیدی راکد که مشکلات جدی داشتند با ابتکار و ورود قوه قضایی احیاء شد و این اقدامات ارزنده در ایجاد اشتغال و تولید بسیار موثر و کارساز بود.

استاندار تصریح کرد: با ورود قوه قضائیه در بخش اقتصادی شاهد کاهش جرایم و مشکلات عدیده مردم بودیم و قوه قضائیه در این رابطه به خوبی عمل کرد و تداوم این روند همچنان حضور قوه قضائیه را می طلبد.

احمدزاده، بالا بودن ضریب امنیت در استان کهگیلویه وبویراحمد را نتیجه اقدامات جدی و خالصانه مجموعه دادگستری استان  دانست و از تلاش های جهادی آنها در ایجاد برقراری امنیت و کاهش جرایم در استان تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار مسئولین واحدهای تابع دستگاه قضایی استان گزارشی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۰ را بیان کردند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...