افزونه جلالی را نصب کنید. 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6279 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تقدیر معاون وزیر جهاد کشاورزی از رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد
04 آوریل 2022 - 12:52
تلاشهای ارزنده دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال گذشته نسبت به صدور احکام در حمایت از حقوق بیت المال و انفال موجب برگشت آنها به بیت المال شده است.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، تلاشهای ارزنده دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در چند سال گذشته نسبت به صدور احکام در حمایت از حقوق بیت المال و انفال موجب برگشت آنها به بیت المال شده است.

در نشستی که با حضور دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری دکتر حکمتیان مدیر کل و جمعی از مسئولان منابع طبیعی برگزار شد، لوح تقدیر رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به رئیس کل دادگستری استان اهدا شد.

مقام ارشد قضایی استان در این نشست با اظهار اینکه در حفظ و حراست از حوزه منابع طبیعی و انفال همه ی ما مسئول هستیم، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ با تلاشهای ارزنده دستگاه قضایی و اداره کل منابع طبیعی استان، بیش از یک هزار و 600 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی آزاد و به بیت المال برگشت.

 رئیس کل دادگستری استان افزود: از میزان یک هزار و ۶۶۶ هکتار اراضی آزادشده در سال گذشته یک‌هزار و ۵۵ هکتار آن شامل فسخ قرارداد واگذاری شامل فسخ قرارداد واگذاری بوده است.

 وی گفت: در همین راستا مقدار ۴۸۹ هکتار از اراضی ملی و ۱۲۲ در قالب اجرای تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگلها و مراتع رفع تصرف شده است.

در ادامه این نشست دکتر حکمتیان مدیرکل منابع طبیعی استان از تلاش های مجدانه و پیگیری های دلسوزانه رئیس کل دادگستری و سایر حوزه های قضایی استان قدردانی کرد و گفت: در بسیاری از مواردی که سودجویان به عرصه های ملی و منابع طبیعی و سایر انفال اعم از محیط زیست و رودخانه‌ها و حتی جاده‌ها دست درازی و یا اقدام به تخریب تصرف و ممانعت از اجرای قانون نموده‌اند، دستگاه قضایی در حفاظت از منابع طبیعی و انفال، از ما جلوتر بوده است.

 در ادامه این نشست لوح تقدیر آقای مسعود منصور معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری کشور به دکتر نگین تاجی به پاس حُسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه تقدیم گردید.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...