افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6274 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
در پی قتل دمچنار بویراحمد: 3 مظنون به قتل دستگیر شدند
03 آوریل 2022 - 13:52
۳ نفر از مظنونان به قتل در منطقه دمچنار شهرستان بویراحمد دستگیر شدند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، رئیس پلیس آگاهی این استان گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ سعید بالش زر افزود: در بررسی مأموران مشخص شد شخصی در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد توسط چند نفر با اسلحه گرم به شدت مجروح و متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بویراحمد با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، محل تردد و مخفیگاه ۲ نفر از مظنونان به قتل را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر و یک نفر دیگر از مظنونان به قتل با همکاری خانواده، خودش را به پلیس معرفی کرد.

وی با بیان اینکه مأموران از مظنونان به قتل ۳ قبضه سلاح گرم کشف و ضبط کردند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...