افزونه جلالی را نصب کنید. 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6261 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
2 انتصاب در فرمانداری بویراحمد (+حکم)
31 مارس 2022 - 14:12
طی حکمی از سوی سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد فریبرز روایی به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان بویراحمد منصوب شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، فریبرز روایی داری مدرک‌ کارشناسی ارشد حقوق و از نیروهای با سابقه وزارت کشور و حوزه فرمانداری است که قبل از این در فرمانداری دنا مشغول بودند و اخیراً هم مسئول حوزه ریاست دفتر فرمانداری شهرستان بویراحمد را به عهده داشتند.
امروز در جلسه‌ای که در فرمانداری بویراحمد برگزار شد، روایی به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار بویراحمد معرفی و از خدمات وحید امیری که این مسئولیت را برعهده داشت، تقدیر شد.
فرماندار بویراحمد از خدمات مهندس امیری خصوصاً در ساماندهی و ارجاع نامه‌های سفر ریاست جمهوری که بالغ بر ۳۰ هزار نامه بود، تشکر کردو
بخشدار کبگیان منصوب شد
 همچنین با صدور حکمی از سوی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ابوطالب محسنی فر به عنوان بخشدار کبگیان از توابع شهرستان بویراحمد منصوب شد.
 محسنی فر قبل از این سرپرستی بخشداری کبگیان را به عهده داشتند که به پیشنهاد فرماندار بویراحمد و با موافقت استاندار استان، امروز در جلسه‌ای در فرمانداری بویراحمد رسماً به عنوان بخشدار این بخش معرفی شدند.
کبگیان یکی از بخش‌های مهم شهرستان بویراحمد هست که دارای ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی در حوزه منابع انسانی و همچنین ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه‌ای در بخش کشاورزی است.

معارفه فریبرز روایی معاون برنامه ریزی فرماندار بویراحمد

معارفه ابوطالب محسنی فر بخشدار کبگیان

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...