افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
هم عروسی که به جرم انتشار تصاویر شخصی دستگیر شد
30 مارس 2022 - 22:51
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری زنی که تصاویر شخصی هم عروس خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود خبر داد.
پ
پ
به گـزارش عـصـرزاگـرس، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: در پی مراجعه خانم جوانی به پلیس فتا شهرستان کهگیلویه مبنی بر اینکه فردی ناشناس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر وی به صورت توهین آمیز کرده است، پرونده اولیه تشکیل و بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.
سرهنگ علی مسعودجو افزود: در بررسی‌ها مشخص شد شاکی تصاویر خود را در اختیار کسی قرار نداده، بنابراین متهم یا متهمان باید از روش‌های دیگری به تصاویر دست پیدا کرده باشند، تیم ویژه‌ای تشکیل و با انجام بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده، مشخص شد هم عروس شاکیه اقدام به انتشار تصاویر در فضای مجازی کرده و با انجام اقدامات پلیسی گسترده متهم شناسایی و دستگیر شد.
مسعودجو بیان کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه انجام بزه انتسابی شد، ولی در نهایت در مواجهه با مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف و بیان کرد: از خرابی گوشی تلفن همراه هم عروس خود نزد یکی از تعمیرگاه‌ها مطلع شدم و با توجه به اختلافاتی که با هم داشتیم نزد تعمیرگاه موبایل رفته و با ارائه کارت ملی شاکیه، گوشی تلفن همراه ایشان را اخذ و تصاویر خصوصی شاکیه را از طریق نرم افزار تبادل داده برای خودم ارسال کرده و سپس عبارات مستهجن را بر روی تصاویر ایشان قرار داده و آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کردم.
وی به شهروندان توصیه کرد: در فضای مجازی به هیچ عنوان به افراد غریبه و ناآشنا و آن‌هایی که حس انتقام جویانه دارند اعتماد نکرده و اطلاعات و تصاویر شخصی و خصوصی خود را در اختیار آنان قرار ندهند و اگر تلفن همراه دچار مشکل یا خرابی شد، ابتدا تصاویر و اطلاعات شخصی خود را حذف و سپس آن را نزد افراد مطمئن و آشنا ببرید.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از شهروندان خواست: در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند مراتب را از طریق تماس تلفنی با ۱۱۰ و یا مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir در میان بگذارند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...