افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد در دیشموک
16 مارس 2022 - 0:34
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد در بخش دیشموک خبر داد.
پ
پ
به گزارش عصرزاگرس، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در حاشیه سفر معاون اقتصادی استانداری به دیشموک با اشاره به این سفر و حمایت از سه هزار خانوار دیشموکی و تحت پوشش این نهاد گفت: این خانوار‌ها در موضوعات مختلفی همچون مسکن، اشتغال، جهیزیه و لوازم ضروری منزل خدمات دهی شده که در زمینه لوازم ضروری منزل بالغ بر یکهزار و ۷۰۰ کالای مختلف اعم از بخاری، کولر بین جامعه هدف بخش دیشموک توزیع شد.
وی با اشاره به مهم‌ترین موضوع در دستور کار کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیشموک افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آمادگی دارد تا در حوزه اشتغال به هر میزان به متقاضیان کسب و کار وام‌های قرض الحسنه با بهره کم تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارائه دهد که سقف آن‌ها در سال آینده افزایش می‌یابد.
مبشری با اشاره به خدمات ارائه شده در زمینه اشتغالزایی در سال جاری ادامه داد: تاکنون به تعداد ۱۷۵ طرح اشتغالزایی توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای متقاضیان راه اندازی و اجرا شد.
وی با اشاره به ساخت ۴۰۰ مسکن محرومین با همکاری بنیاد علوی در بخش دیشموک گفت: در این طرح چیزی بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض ارائه و مابقی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در قالب تسهیلات ارائه می‌شود.
مبشری افزود: در این طرح تاکنون ۱۱۰ مورد پروانه ساخت شروع به کارکرده که تا چند ماه تحویل داده می‌شوند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...