افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تشکیل شورای راهبردی اشتغال با مشارکت دهیاران دیشموکی
16 مارس 2022 - 0:24
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل شورای راهبردی اشتغال با مشارکت دهیاران دیشموکی خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان در حاشیه سفر معاون اقتصادی استاندار به دیشموک با اشاره به اهداف این صندوق برای توسعه اشتغال در مناطق کمتر توسعه یافته گفت: از شش ماه گذشته اقداماتی از قبیل برگزاری جشنواره توانایی، کارآفرینی و دانایی مربوط به زنان دیشموکی و راه اندازی کانون کارآفرینی مادران دیشموکی راه اندازی در بخش دیشموک انجام شده است.
حاجی پور افزود: در حوزه گیاهان دارویی قریب به ۱۱۰ نفر را در منطقه بیدستان شناسایی که با همکاری جهادکشاورزی دیشموک دوره آموزشی برای کشاورزان با تامین مالی صندوق کارآفرینی امید استان اجرا شد.

حاجی پور ادامه داد: از دیگر کار‌های صندوق کارآفرینی امید استان ایجاد کسب و کار‌های خرد و کوچک در روستا‌ها بوده که برای این کار افراد جویای کار قریب به ۴۰ نفر شناسایی شدند.
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان با اشاره به هم افزایی با بنیادعلوی گفت: در این طرح بنیادعلوی شناسایی ۳۴ نفر از متقاضیان را برعهده داشته و ارائه تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید انجام می‌شود.
وی با اشاره به اختصاص مبالغی از محل تبصره ۱۸ به منطقه دیشموک گفت: مبالغی هم از این طریق به متقاضیان کسب و کار دیشموکی اختصاص می‌یابد.

حاجی پور با اشاره به راه اندازی شورای راهبردی اشتغال در دیشموک افزود: در ذیل این شورا کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی تشکیل که پیوست‌های عدالت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در کنار طرح‌های اشتغالزایی لحاظ می‌شود.
وی گفت: بزودی با دعوت از دهیاران بخش دیشموک و تهیه گزارش‌های ظرفیت‌های منطقه به همت کارشناسان صندوق در روستا‌ها با جلسه‌ای تعاملی با ظرفیت مردم، سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های دولتی نقشه تولید و اشتغال منطقه را تدوین و کار‌های بزرگی انجام دهیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...