افزونه جلالی را نصب کنید. 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6324 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازدید معاون عمرانی استاندار از جایگاه های سوخت بخش پاتاوه/حاجی زاده: شهرداری پاتاوه سمت درآمد های پایدار برود
15 مارس 2022 - 9:22
معاون عمرانی استاندار از جایگاه های سوخت منفعل مانده در بخش پاتاوه بازدید و رفع مشکلات جایگاه و تعیین تکلیف با همه ی مسؤلان زیربط را خواستار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، حاجی زاده معاون عمرانی استاندار گفت : همه باید بدانند که جاده ترانزیتی اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد از وسط شهر پاتاوه عبور می کند و با توجه به ساخت ساز هایی که اطراف جاده احداث شده و به هیچ عنوان قابل تخریب نمی باشد باید راه حلی پیدا شود که مشکلی برای مردم شهر و افراد عبوری بوجود نیایید.

وی ادامه داد ؛ بنابراین چون در آمد شهرداری پاتاوه بسیار محدود و نزدیک به صفر می باشد و علی رغم کمک های زیادی که در دوره قبل به شهرداری های استان، از جمله شهرداری پاتاوه شده ولی باز هم جوابگوی مشکلات شهری نمی باشد.

حاجی زاده افزود : باید شهرداری پاتاوه سمت درآمد های پایدار رفته و هزینه ی درآمد آن را برای هدایت آب‌های سطحی، ایمن سازی، زیباسازی وروی شهر و استفاده بهینه از نعمت های خدادادی مانند ؛ رودخانه، جنگل، کوه و دعوت از سرمایه گذاران این کمبود در آمد شهرداری جبران گردد.

حاجی زاده یاد آور شد ؛ اداره کل راه شهرسازی، بنیاد مسکن، اداره کل راهداری، شهرداری و شورای شهر با تشکیل کارگروهی دست به دست هم کمک کنند، محدوده شهر مشخص و معبر ها آزاد و تحویل متولیان امر گردد.

وی افزود : مالکین زمین های مرغوب که با هزینه کرد شهرداری ارزش ملکی آنها افزوده می شود با واگذاری بخشی از املاکشان، شهرداری را در آبادانی شهر همراهی نمایند.

معاون عمرانی استاندار گفت : راه حل مشکل شهر، الحاق بخشی از منایع طبیعی برای توسعه شهر با هماهنگی ایشان و مجموعه استانداری از جمله مدیرکل حوزه شهری جناب دکتر شهامت انجام شود.این دستور و تصمیم به دلیل اینکه اداره کل مسکن و شهرسازی هیچ گونه زمینی برای توسعه شهر ندارد گرفته شد.

حاجی زاده تصریح کرد ؛ تعدادی از منازل مسکونی مسکن شهرسازی که در اختیار اشخاص خصوصی میباشد باید تخلیه و تحویل شود.

همچنین در این جلسه، پیشنهاد شواری شهر و بخشی از اهالی حاضر در جلسه احداث زیر گذر در زیر جاده ترانزیتی برای عبور ایمن افراد پيشنهاد شد که دکتر حاجی زاده، برای تصریح در این امر فعلا به اداره کل راهداری وحمل نقل جاده ای دستور ویژه برای عبور عابر پیاده و اتصال دو طرف جاده را صادر کرد ضمنأ مقرر گردید یابی سی ان جی در اولویت قرار بگیرد.

      

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...